soloro schreef:Voor 1 mei is het niet bindend nee, dan is het alleen een advies. Na 1 mei is een negatief advies bindend en mag je dus niet starten met een andere opleiding. Er zijn wel uitzonderingen. Volgens mij dat als je een negatief advies ontvangen hebt, dat je je alsnog kan inschrijven na 1 mei zonder dat het advies bindend is. Maar hoe dit precies zit, dat weet ik niet.
Behalve op de hva. Stond geschreven op studielink voor een andere studie en zelfs mail contact hier over gehad.. Bleek dat dit niet kon en kwam er dus maandag achter na meermaals bellen dat ik niet ingeschreven stond...
Heb iig maandag een 'studiekeuzeadviesgesprek'. Totaal niet mee eens maar goed, tegenwerken heeft ook geen zin..

Mijn vader heeft naar school gebeld, maakt vaak toch wat meer indruk dan een student zelf en tegen hem werd verteld dat ik gewoon aangenomen was en dat het gesprek niet bindend is. Kwestie van even meebewegen en dan is het gewoon goed voor de rest
Zelfde opleiding, heel vreemd.

maar vrees dat ik toch wat eerder weg moet van huis, want de verbinding met OV is op dit moment bagger, doordat een tram (die ik altijd neem naar centraal station) niet rijdt vanaf 1 september (-.- ja hoe verzinnen ze het, net als de scholen beginnen) t/m december