Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
en had daarna ook 't gevoel dat ik niet alles erin had staan, wat ook wel bleek bij het nakijken. Maar denk ook dat die antwoorden er nooit allemaal in hadden kunnen staan met dit aantal woorden.. 
en heerlijk relaxt iedereen zat te bekijken de laatste minuten terwijl ik verlenging heb
kimberly1995 schreef:Jolijnn schreef:Economie examen 2011 - 7,6
Economie examen 2012 - 6,4
Nask 1 examen 2012 - 7,4
Dik tevreden, vanavond een nl examen maken en morgen overdag dan me eerste examen. Ben zo benieuwd
Hoeveel concentratie heb jij joh xd.
xJikke schreef:Saaaash schreef:Ik had eerst 235 woorden en na wat strepen 188. Zit net de antwoorden te bekijken, heb ik er dus een paar weggestreept omdat ik dacht dat ze niet van belang waren
+ 1
Ayla schreef:Ik heb het weleens erger gehad met de woorden, dat ik echt veel te veel had. Maar nu had ik gelijk rond de 210 geloof ik maar ik moet wel zeggen dat ik er met moeite nog dingen afkreegen had daarna ook 't gevoel dat ik niet alles erin had staan, wat ook wel bleek bij het nakijken. Maar denk ook dat die antwoorden er nooit allemaal in hadden kunnen staan met dit aantal woorden..

ik had trouwens gelezen dat iemand hier zei dat op een site stond dat er 7 aandachtspunten in kwamen, ofzoiets? maar ik had er 8 en heb het wel even nagekeken omdat ik twijfelde of ik het nou wel goed deed
had iedereen er 8, ja toch?
xxpinczowxx schreef:Nette cijfers komen er voorbij!
Waar hebben jullie dat gevonden tussen welke cijfers je zit?
Mijn Nederlands ging beter dan verwacht, denk wel 5,5 of iets hoger! Nog nooit zo hoog op nl proefexamen gehad!
Bedankt voor diegene die mij vanochtend nog tips heeft gegeven!
Ayla schreef:Het kan wel.. maar niet met 8 aandachtspuntenik had trouwens gelezen dat iemand hier zei dat op een site stond dat er 7 aandachtspunten in kwamen, ofzoiets? maar ik had er 8 en heb het wel even nagekeken omdat ik twijfelde of ik het nou wel goed deed
had iedereen er 8, ja toch?
Bij deze sorry voor de verwarring die ik heb veroorzaakt
Maar het stond echt in het documentje van het Cito, dus snap er helemaal niks van..