Volgens mij wel veel mensen uit de ouderenzorg in dit topic, aantal psychiatrie en wat mensen die op Schiphol werken. Ja aftellen , alleen het is bij ons het laatste uur best wel druk.
Uforio, er was er een aan t dwalen, maar die mag dat daar wel. Verder bleef t allemaal netjes op hun kamer, gelukkig. Wel veel mensen die snachts moeten plassen.. En dan gaat ook t dwaalalarm af.
Succes voor diegene die vannacht een uurtje langer moeten!!
Sterkte en succes voor de mensen die vannacht dienst draaien! Heb vorig jaar het uur extra mogen werken, dus weet wat jullie doorstaan! Dit jaar heel luxe, vandaag vroeg en morgen late dienst, was een collega die wilde ruilen!
Ik ben vannacht/vanochtend ziek thuis gebleven. Ik heb een fikse verkoudheid/griep te pakken. Werkse straks! En sterkte met het extra uur!
Bralindy
Geplaatst: 25-10-14 22:02
Ik ga ook zo van start. Heb gelukkig een hele lieve collega die morgenochtend een uurtje eerder wilde komen om te helpen met bewoners die vroeg opstaan
hier komen de collega's van de vroege dienst een half uur eerder. zodat we dat uur extra fyn samen delen. Is hier erg rustig in het weekend, zit gelukkig met 2 collega's dus houden we elkaar wakker
Precyll
Geplaatst: 26-10-14 04:46
Waaah deden ze dat bij ons maar. Helaas mogen wij vannacht 10u werken ipv 9. Gelukkig wel uitbetaald! Nog een paar uurtjes en dan zit voor mij nacht 1/3 er weer op
hier dus nog iets minder als 3 uurtjes, dagdienst komt om 6.45, dan lekker naar bed en zit het er weer op voor eventjes. Nachtdienst kan er na al die jaren nog steeds niet aan wennen.