ruitje: gefeliciteerd! die pony's bestaan zeker wel! goed zoeken en niet in praatjes van verkopers geloven..
Divoza geeft anders keurig een mail...? Sterkte voor de zieken/verkouden mensen, ik merk dat ik nu ik minder onder de menen kom er ok vatbaarder voor ben geworden. Gisteren weer wat mensen gebeld voor werk. Weer afwachten... Blijf het nog steeds spannend vinden.
Heel leuk gesprek gehad bij Artiflex, en ik wordt voorgesteld bij het bedrijf waar de vacature voor uit stond! Van 1 van de vele ben ik nu 1 van de 8...
Geen idee. Het was ook maar goed dat de aanvraag geen vertraging had opgelopen door mijn verweer :! Zal wel weer bij trekken, maar ben er even helemaal klaar mee
Mocht iemand nog werk zoeken in Groningen....... Wij zoeken nog collega's bij de klantenservice van een grote nl bank
Suzanne F.
Geplaatst: 27-10-12 09:34
Heb er gisteren 3 sollies uitgegooid. Maar vermoed dat het alle 3 niks wordt. Eentje was eigenlijk al inactief (na 1 dag!) vanwege groot aantal sollicitaties, andere was met herintreders en reintegranten voorrang en voor de laatste ben ik overgekwalificeerd. Maar goed, we zien het wel. Je moet wat he?
ik heb al reactie terug gekregen van die studio! Ik moet even wat werk van me laten zien wat ik heb gemaakt van mensen. "Helaas" ga ik nu naar stal en kan ik dus nu niet even mijn mensen foto's opnieuw bewerken.... maar ik heb hoop... ik heb hoop
Ik heb gistern gewoon gewerkt met mijn ziekke kop.. En ben nu nog beroerder.. ben snotverkouden.. De klachten van buikgriep zijn weg gelukkig,maar nu wat andere lastige problemen...
Ze hielden er fijn rekening mee op het werk Echt super dus!
Sting
Geplaatst: 27-10-12 12:52
annastasia schreef:
Mocht iemand nog werk zoeken in Groningen....... Wij zoeken nog collega's bij de klantenservice van een grote nl bank
Callcenter? Sta niet echt te springen, maar geld is altijd mooi meegenomen .
vuurneon
Geplaatst: 27-10-12 12:52
annastasia schreef:
Wat is het voor iets? inderdaad callcenter? Moet je nog ergens verstand van hebben?
annastasia
Geplaatst: 27-10-12 17:24
Is inderdaad callcenter.
Ik ben er een jaar geleden begonnen. Geen ervaring met callcenterwerk en al helemaal gen kaas gegeten van het bank-en verzekeringswezen, en toch ben ik aangenomen en zit ik er nog steeds. Je moet wel iets commercieel zijn, dus herkennen als een klant beter zijn verzekering kan omzetten (en goedkoper kan), of dat een andere spaar of betaalrekening beter bij de klant zou passen.
Werktijden zijn van ma-tm vrij van 08.00 - 21.00 za van 09.00-17.00
2 avonden per week beschikbaar zijn, 1x in de 3 weken op zaterdag. Hoeft niet te betekenen dat ze je dan ook daadwerkelijk inplannen.
Zijn verschillende min-max contracten.
24-28 / 28-32 / 32-3 uur. Je moet trouwens wel de eerste 5 weken fulltime beschikbaar zijn ivm training.