Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

heb dr zin in
weet niet aan wie ze de IT hebben uitbesteed 
punt 1 omdat het me niet ligt, maar ik wil juist van het lichamelijk werk af
dat trek ik op de lange termijn gewoon niet.
blijkt ook nog lastig te zijn hier in de buurt
Bellatrix schreef:Ik zoek dan wel fulltime of iig minimaal 36 uur. Zou ook graag op kantoor werken omdat ik ook van het lichamelijke werk (schoonmaken) af wil maar heb totaal geen papieren dus dat gaat hem ook niet worden. Techniek is ook echt niet mijn ding.
Jans schreef:Is werken bij de NS niet iets voor de meeste werkzoekenden hier?
Astaloca schreef:Wil iemand mij een hart onder de riem steken?

ik ben er van overtuigd dat de meeste mensen wel op hun pootjes terecht komen , soms duurt het wat langer en lijtk het wat lastiger, maar het juiste komt echt wel op je pad...gewoon stug doorgaan... Sonja_vR schreef:ik heb er naar zitten kijken, maar ik zit niet handig kwa locatie (gorinchem en breda minstens 30 minuten met OV, die 30 minuten zijn positief bekeken)
en ik zit een beetje met wisselende diensten , daar zit ik echt niet meer op te wachten, ik kan heel veel hebben, maar ik heb echt regelmaat nodig
), bij de laatste weet je elke donderdag wat voor werk je de komende week hebt. Dat kan ook in de vroege of late variant (beschikbaar dus).Jans schreef:Marlies is de NS niks voor jou? Als machinist bijvoorbeeld? Je krijgt tijdens je jaartje opleiding namelijk al gewoon salaris
.
.