Laat het los jongens!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
xCathy schreef:Tutti_Frutti schreef:
Hier ook... hoop zo dat de meetkunde vragen meevallen en dat er niks gevraagd wordt over snelheid en acceleratie...
Snelheid is simpel, dat is gewoon een kwestie van de juiste afgeleiden invullen in die formule!
Acceleratie heb ik echt nog nooit gehad met wiskunde
Froexiie schreef:Nou ik zal kunst nog even doorlezen, en dan hopen dat het goedkomt morgen! Ik vind de examens van vorige jaren er moeilijk uitzien dus dat gaat wat worden! Laten we hopen op makkelijke onderwerpen
xCathy schreef:Tutti_Frutti schreef:
Hier ook... hoop zo dat de meetkunde vragen meevallen en dat er niks gevraagd wordt over snelheid en acceleratie...
Snelheid is simpel, dat is gewoon een kwestie van de juiste afgeleiden invullen in die formule!
Acceleratie heb ik echt nog nooit gehad met wiskunde
Jannaa schreef:Ik denk van het moderne de vervreemding e.d bij film, bij massacultuur de hoge en lage cultuur en de vermenging daarvan (popart), bij hofcultuur de gedachte achter geometrische vormen en natuurbeheersing zoals in de tuinen van Versailles en van cultuur van de kerk, vooral de muziek (gregoriaans, polyfoon)
Dat denk ik ongeveer. Maar dat typte ik even uit mijn hoofd. Ik heb echt amper geleerd, ik ben vandaag begonnenMaar ik denk dat, als je een brede basiskennis hebt, kunst wel moet lukken. Ik heb er eigenlijk nooit wat voor gedaan en ik haalde met proefwerken altijd rond de 6 - 7.
Dus komt goed!
Ligt 't trouwens aan mijn computer, of ligt examenklacht.nl er weer uit?
Olijkje schreef:Jannaa schreef:Ik denk van het moderne de vervreemding e.d bij film, bij massacultuur de hoge en lage cultuur en de vermenging daarvan (popart), bij hofcultuur de gedachte achter geometrische vormen en natuurbeheersing zoals in de tuinen van Versailles en van cultuur van de kerk, vooral de muziek (gregoriaans, polyfoon)
Dat denk ik ongeveer. Maar dat typte ik even uit mijn hoofd. Ik heb echt amper geleerd, ik ben vandaag begonnenMaar ik denk dat, als je een brede basiskennis hebt, kunst wel moet lukken. Ik heb er eigenlijk nooit wat voor gedaan en ik haalde met proefwerken altijd rond de 6 - 7.
Dus komt goed!
Ligt 't trouwens aan mijn computer, of ligt examenklacht.nl er weer uit?
argh nu word ik zenuwachtig! vervreemding? hoge en lage cultuur? wij hebben er altijd heel weinig aangedaan op school en weet zo weinig!
Maar examenklacht ligt er bij mij ook uit..