Hoop dat er snel een oplossing komt, dat zou wel zo netjes zijn als de begeleiding zo tekort is geschoten. Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Hoop dat er snel een oplossing komt, dat zou wel zo netjes zijn als de begeleiding zo tekort is geschoten. 

Zolang je begeleider maar tevreden is

Rond 1 juli moet de definitieve versie worden ingeleverd. Maar ik zit straks een ruime maand in the middle of nowhere in Italië in een slecht bewaakte school waar ik alleen 's avonds ben, dus ik hoop eigenlijk dat het niet nodig is om mijn laptop mee te nemen. We hebben daar ook geen internet (nauwelijks bereik met je telefoon
), dus hopelijk is 'ie aardig oké en kan ik 'm uiterlijk maandag al inleveren. Vrij krappe planning dus, woops 
), maar volgens mij is het in principe meer een formele afronding. Je moet het doen, maar volgens mij zal het je cijfer niet omlaag halen. Misschien kan het wel positieve invloed hebben, als je nog wat dingen verduidelijkt of echt met een heel goed verhaal komt ofzo. Maar daar ga ik niet vanuit, mijn presentatieskills (of het ontbreken daarvan
) kennende.