Naskapower zoekt kamer in wageningen xD (staat bij dr 'woonplaats' )
Pff autorijles ging net niet lekker Dan krijg k altijd echt een poedersuiker Echt zo van dat net niet de tranen naar boven komen Was niet geconcentreerd waardoor ik 2 x een verboden in te rijden-bord miste
Verboden in te rijden borden zijn zo'n onzin! Vaak staan ze echt bij straatjes waar je makkelijk met 2 auto's doorheen kan (voor eenrichtingsverkeer bedoel ik dan). Vaak scheur ik er dan ook gewoon stiekem doorheen Laatst in het centrum van Delft kon ik er gewoon niet meer uit..! Overal paaltjes of verboden in te rijden. Ben toen uiteindelijk maar verboden in te rijden ingereden, want wist niet hoe ik anders tussen de grachten vandaan moest komen
vind ik wel gevaarlijk hoor, want je verwacht het niet als je van de andere kant komt.. borden staan er niet voor niets
ik ben heel braaf in het verkeer, rijd alleen soms te hard
1234
Geplaatst: 27-12-11 13:35
Klopt, dat was daar ook Was in een nieuwbouw wijk zegmaar waar hele doolhoven waren Maar ik zou er ook niet doorheen gaan hoor xD Alleen nu was k zo vrolijk aant rijden, trapt instructrice ineens op de rem Bleek dr achter een hoog busje, een verboden in te rijden bord te staan tja die zag ik niet xD
Hihi ik verder ook hoor, maar ik lette wel goed op. Als er een tegenligger was gekomen was ik weer achteruit gereden. Maar het was maar een heel kort stukje, en het ging goed, dus ja Als er politie was gekomen hadden ze me mogen vertellen hoe ik anders het centrum uit had moeten komen (er was serieus geen enkele andere mogelijkheid)(er waren werkzaamheden vandaar)
Aahh 1234 dat is echt naar, heb ik ook wel eens gehad. Ja duhh je mag niet voor niks je auto niet parkeren op een kruising, dan krijg je dat soort situaties.. Had ook een keer dat er een vrachtwagen met alarmlichten stond, maar het ene licht was niet te zien (weet niet meer waarom) maar het leek dus of hij weg ging rijden. Dus ik netjes wachten, bleken het toch alarmlichten te zijn, zo dom -.-
Ik weet namelijk dat er op Droef ( Droevendaalse steeg dus ) vaak kamers in onderhuur zijn, en dat de kamers daar dmv hospiteren gaan en niet via inschrijving bij de ssh. Misschien heb jedr wat aan
Ah ja oke... Vaste kamer is idd n heel ander verhaal... Ken zat mensen in wageningen die van tijdelijk naar tijdelijk via 2 weken ergenes op de bank naar weer tijdelijk gaan... Niet echt ideaal dus
Haha, dan is er ook nog de tv, facebook, etc. etc. Nah, ik moet zo echt eens gaan beginnen, maar het is gewoon zulke taaie, suffe stof die ik moet kennen.
Magrathea
Geplaatst: 27-12-11 14:45
Woeoe, lekker begonnen met leren, heb mijn planning voor vandaag netjes gevolgd en zelfs al iets af voor overmorgen. (Nu staat er voor deze week nog niet heel veel, het echte werk begint volgende week pas, maar je moet er even in komen hè )
Studeren is vet leuk!! Straks even presentatie afmaken en dan beloon ik mijzelf met een uurtje wii-en Heb de nieuwe Zelda dan wel gekregen maar moet nog steeds de andere uitspelen