ik kom aan staat ie te praten met 2 leerlingen en toen waren hun stil en mentor ook en keek naar mij;
ik ; he, gaat gym nou door of niet?
mentor ; ik ben in gesprek zie je dat niet
ik ; *ik dacht; daarom kijk je naar mij en stoppen jullie met praten
*docent ; haha nee grapje hoor *doet arm op mijn schouder*
ik ; *had het idee dat ie arm om me heen wou leggen, doet een grote stap naar achter zodat ie los zou laten
*toen gaf die antwoord.
ik ; oke bedankt. * loopt als een sneltrein weg *
Ik aangekomen in lokaal en zei tegen vriendin van dat, wij lagen helemaal dubbel
Bij NaSk ;
Docent zegt dat je geen verslagen moet voorbereiden e.d.
Ik ga spulletjes vragen voor het proefje wat we hadden voorbereid (lees; vragen overgeschreven). Is het op moeten we maar ander proefje doen dus ging het zo;
ik ; dan moet ik dat weer voorbereiden
docent ; *begint hele preek te geven dat ze chinees praat en dat je het niet hoeft voor te bereiden dat we niet luisteren blablabla dat ze tegen de muur praat blablabla*
ik dacht ; verdomme geef me gewoon die andere proef en flikker op met je k*tpreek. Want als ik een proefje wil doen waarbij ik vragen moet beantwoorden en je mag niet in het werkboek mag schrijven dan moet ik het toch overschrijven?? Oftewel, voorbereiden! Ik zei ; ja dat weet ik wel ja maar oke geef die proef dan maar (zoiets zei ik).

Alleen niet met school. Maar dat hoort ook niet op deze leeftijd... Dat is maar een idee van ons.. om MIJ van de straat te houden!!!!!!!!!!!!