Uitspraken van docenten deel 2: we maken heel wat mee!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-12 20:10

Mijn mentor word bestempeld als pedofiel. Aardige man maar soms is ie wel een beetje goor. Het staat zelfs op een stoel dat die pedofiel is, denken en zeggen okee. Maar het op een stoel zetten zodat het voor altijd daar staat :roll:
ik kom aan staat ie te praten met 2 leerlingen en toen waren hun stil en mentor ook en keek naar mij;
ik ; he, gaat gym nou door of niet?
mentor ; ik ben in gesprek zie je dat niet -:(-
ik ; *ik dacht; daarom kijk je naar mij en stoppen jullie met praten >;) *
docent ; haha nee grapje hoor *doet arm op mijn schouder*
ik ; *had het idee dat ie arm om me heen wou leggen, doet een grote stap naar achter zodat ie los zou laten :evaw: *
toen gaf die antwoord.
ik ; oke bedankt. * loopt als een sneltrein weg *
Ik aangekomen in lokaal en zei tegen vriendin van dat, wij lagen helemaal dubbel :))

Bij NaSk ;
Docent zegt dat je geen verslagen moet voorbereiden e.d.
Ik ga spulletjes vragen voor het proefje wat we hadden voorbereid (lees; vragen overgeschreven). Is het op moeten we maar ander proefje doen dus ging het zo;
ik ; dan moet ik dat weer voorbereiden |( |(
docent ; *begint hele preek te geven dat ze chinees praat en dat je het niet hoeft voor te bereiden dat we niet luisteren blablabla dat ze tegen de muur praat blablabla*
ik dacht ; verdomme geef me gewoon die andere proef en flikker op met je k*tpreek. Want als ik een proefje wil doen waarbij ik vragen moet beantwoorden en je mag niet in het werkboek mag schrijven dan moet ik het toch overschrijven?? Oftewel, voorbereiden! Ik zei ; ja dat weet ik wel ja maar oke geef die proef dan maar (zoiets zei ik).

Nummus

Re: Uitspraken van docenten deel 2: we maken heel wat mee!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-06-12 20:18

Iiiiik vind dat eerder awkward (beide) dan grappig DeniseBobby. :=

Iejoorr

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-12 20:25

Ik snap de humor ook niet zo goed, kan aan mij liggen :=

NinaCharlie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-12 20:26

Mijn best wel oude scheikunde leraar vindt zichzelf af en toe best grappig.
Dus, tijdens het nakijken vroeg een leerling of hij nog 1 keer die ene formule voor kon doen op het bord.

Na 10 minuten waren we er eindelijk uit. Hij schreef het antwoord op, draaide zich om stak zijn armen in de lucht en riep : ''Oke jongens, de formule is opgelost, HOERA!' met volle overtuiging :')

Het klinkt nu vast niet zo grappig als toen, maar het was een typisch -had je bij moeten zijn- momentje :')

nikkialex

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-12 20:30

*damens en heren, pak nu u schrijfgerei erbij.*

pffff

NinaCharlie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-12 20:39

nikkialex schreef:
*damens en heren, pak nu u schrijfgerei erbij.*

pffff

dat hij nog niet vroeg of jullie je veer en je potje inkt op tafel wilden zetten :')

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-06-12 20:44

Hihi... opgelost... :=

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-12 23:24

Ik was vandaag even met zusje mee naar school, die moest een discussie doen maar heeft een hersenschudding. Ik heb eindexamen gedaan dus heb al vakantie.
Docent: Hoi!
Ik: Hoooi.
Docent: Huuuuuuuuuuh? Wat moet jij hier? Je hebt toch al vakantie?

Die verbaasde gezichten. En niet 1x, maar alle docenten waar ik les van heb gehad die ik tegenkwam :=

Carr_friesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-12 08:17

haha mistid,
Dat had ik laatst ook :')
ik ben al bijna 3 jaar van die school weg, en m'n zusje had wat gedonder op school dus m'n a ging dat ff fixen, maar hij moest mij daarna wegbrengen dus ik was mee, nou werkelijk waar.. eerst enthousiast hoi roepen, daarna zie je ze gewoon even denken en dan die blikken haha.
Sommigen vlogen met nog nét niet om de nek, iets té enthousiast om me weer te zien haha.

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-12 08:54

Er was ook 1 docent die even naar zijn auto moest. Dan komt hij door de deur (goh :') ) en daar zit een afdakje, en het regende, dus wij stonden daar te roken. Die vent is echt geweldig, maar heb al 5 jaar geen les meer van hem gehad.
Komt hij langs: "GEZELLIG! Staaaaaaaaaan ze weer te rok......en? Wat doe jij hier Mirthe? Je hebt vakantie! GA WEG GA WEG GA WEG!"
:')

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-06-12 15:09

Wij waren bezig een jong paard in te spannen vandaag. Komt ineens het hoofd gezondheidszorg Paard aanwandelen, met een stuk of 40 man achter zich aan. Of er iemand was die even in het Engels een praatje kon geven over de vereniging... _O-

Bleken dus studenten uit Texas te zijn, en er wordt iets van een uitwisselingsprogramma opgezet.
Komt ie bij ons staan. "Ja en dan kunnen jullie daar in het najaar heen, een oliebaron aan de haak slaan. Met van die kromme benen, witte cowboyhoed op, praat een beetje uit z'n mondhoek, sporen aan z'n laarzen... maar wel rijk!"

_O- Ik amuseer me altijd zo met die man.

stalxpaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-12 20:38

Mijn leraar biologie is soms en beetje raar. Hij zegt dan dingen waar hij dan daarna nog lang over na moet denken.
Ivb met privacy even namen weg laten.
Meisje heeft het uit gemaakt met jongen, ze zitten nog wel naast elkaar. Ze hebben een discussie over een potlood, na enkele kern waarschuwen schreeuwt de leraar ineens: meisje stop een met het trekken aan t poltood van jongen. Heel de klas lag plat, het duurde zeker 10 minuten voordat iedereen weer bij was en toen zijnde leraar heel.droog: wat is hier nou zo grappig aan. Weer iedereen plat!

AmyII

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-12 00:54

Mijn collega vandaag tegen een leerling: 'ja maar dat geeft toch niks? Een Rookworst zonder R is toch ook worst?' nou.. En ik maar serieus blijven kijken, al die leerlingen in een deuk :')

Leerlingen denken ook steeds dat ik en mijn collega's daten, als het aan hun ligt heb ik iedereen al gehad :') ware het niet dat het gemiddelde leeftijdsverschil tussen mij en mijn collega's 22 jaar is :+

Fennee

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-12 01:23

Wij hebben een lerares die ons niet stil krijgt . En na haar les hebben we pauze. Dus zij krijgt ons niet stil zegt ze; kullie kunnden de pauze wel op je nek schrijven. *iedereen doet dat* schreeuwt ze oppeens met tranen in dr ogen : EN NU OPHOUDEN JULLIE WETEN BEST DAT JE DAN NIET OP HOEFT TE SCHRIJVEN.*loopt ze huilend weg*

Tjha moet je maar niet zeggen dat we de pauze op onze nek kunnen schrijven want dan weten we oppeens wel de opdracht hahaha

Deri

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-12 04:13

Fennee schreef:
Wij hebben een lerares die ons niet stil krijgt . En na haar les hebben we pauze. Dus zij krijgt ons niet stil zegt ze; kullie kunnden de pauze wel op je nek schrijven. *iedereen doet dat* schreeuwt ze oppeens met tranen in dr ogen : EN NU OPHOUDEN JULLIE WETEN BEST DAT JE DAN NIET OP HOEFT TE SCHRIJVEN.*loopt ze huilend weg*

Tjha moet je maar niet zeggen dat we de pauze op onze nek kunnen schrijven want dan weten we oppeens wel de opdracht hahaha

Mjeh, stille meelezer hier.
Vind deze niet grappig, is gewoon hartstikke kinderachtig -O-

AmyII

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-12 07:57

Ja. Dat vind ik banketstaaf Fenee, vergeet niet dat het minimaal 16 tegen 1 is voor de klas..

StonedRomy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-12 12:04

tijdens een dictee bij nederlands.....

*docent zegt zin en loopt daarna de gang op.*
wij kijken hem na, horen we opeens ' wilt deze klas ook nog graag een dictee?'
even later horen we ' boe!'
en zo is hij de hele gang afgegaan _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-12 12:20

M3lisss schreef:
Yahiz schreef:
- Nederlands: 'Dus als je geschouden eiders hebt..'

Doet me denken aan een collega in de snackbar: wilt u het opeten of hier meenemen? :+

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-06-12 14:09

Fennee schreef:

Kinderachtig...

xMerleLove

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-12 10:54

mijn lerares wiskunde;

"Als je niet klaar komt, dan sla je opgave 23 en 26 maar over!"

_xManadisx_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-12 12:52

Donderdag hadden we paracticum histologie en anatomie, met een docent die we aan het begin ook al gehad. Zegt ie: ja en daar hebben we mijn favoriete klier weer: de holocriene klier!. Zegt ie daarna: wacht maar tot volgend jaar, dan krijgen jullie mij weer, daar heb ik alleen maar favoriete cellen!
Nou we lagen werkelijk waar dubbel!

Hannemarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-12 12:55

leraar; 'hee, jij daar, meisje, .. wijf, .. kind, .. lelijkerd, .. engerd, .. zombie...' *het bedoelde meisje kijkt verbaasd om*
leraar tegen klas; 'ja, als ik het erger maak dan kijken ze wel om, het was wel goed dat ze het nu deed want je wilt niet weten wat ik hierna ging zeggen'

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-12 11:06

Letterlijke quote wat docent nu op digibord heeft gezert ;

"Ik ben nog nooit zó blij geweest met NOTEBOOKS! Wat een rust en wat zijn jullie goed bezig! :-) Alleen niet met school. Maar dat hoort ook niet op deze leeftijd... Dat is maar een idee van ons.. om MIJ van de straat te houden!!!!!!!!!!!!

Het zijn super dingen! Leve de NOTEBOOKS!!!!!"

Terwijl die docent de notebooks normaal helemaal niks vind. En volgens haar zijn die dingen echt onzin. _O-

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-06-12 11:20

Ik had gisteren echt een heleboel leuke, we hebben ons kapot gelachen en dat terwijl het cytologie was (cellen bekijken onder een microscoop, dat is vaak niet zo leuk)...

MAAR IK HEB ZE WEER EENS NIET OPGESCHREVEN. :(

Wat wel leuk was is dat ie voor iedereen een laser pointertje had meegenomen zodat we konden aanwijzen welke cellen we het over hadden. Toen gingen er twee meiden een laserpointer gevecht houden op het plaatje... _O-

Wel nog eentje die ik weet: "Deze cel heeft net lekker zijn maaltijd op."
Ik zag gelijk een cel met een bordje, mes en vorkje etc. en een servetje om.

StonedRomy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-12 17:47

ik heb een paar schoenen en daar gaan de veters altijd los van.
vandaag dus ook...
kwam mijn nederlands docent tegen op de gang ( die ooit mijn veters heeft gestrikt :') )
' heb je nooit je veterstrik-diploma gehaald romy?'
' jawel, ik groep 2... maar deze willen nooit blijven zitten!'
' dan moet je ook niet van zo'n achterlijke stelten aandoen, assepoester doet dat ook altijd!'
' maar anders ben ik zo klein!'
* roept door de gangen ' zijn er nog ergens kleine brugmuggen die even een kleine 2e jaars willen opvrolijken?'