whahaha, dat gaat inderdaad niet werken! Pfft ben bekaf, vanavond maar zometeen maar een pan met erwtensoep opwarmen... Dan eten we morgen wel de peeënstamp
mpc_rijder
Geplaatst: 25-10-11 17:41
haha, gewoon een beetje beter proppen manon! xD
gelukkig heb ik voor vanavond een al klaargemaakt hutspotprakkie van thuis
Oh ga ik ook bestellen. Denk je dat je ook appel kan doen ipv. paprika? doe ik heel vaak.
__Martine__
Geplaatst: 25-10-11 17:44
Ik heb ook zo'n gratis pakketje aangevraagd, ben wel benieuwd. Ik doe 1x per week boodschappen, maak dan een lijstje en hou me daar meestal wel aan. Heel soms vergeet ik nog wat en dan moet ik nog een keer. Ik geef denk ik gemiddeld €15 uit, ene week wat meer dan de andere.
Boerenkool kun je toch best wat onder water duwen? Ik had het laatst ook thuis gekookt en ik heb gewoon flink geduwd zodat het allemaal onder water stond.
hahaha,,, geloof dat het hele topic nu volgende week knorr gaat eten ik wacht op mijn mams die frietsjes bij heeft (die is hier 'in de buurt' op vakantie ) maar heb nu toch wel errug honger!!
Ik eet vanavond heerlijk luxe draadjesvlees. Bij paps en mams. Heb tentamens, maar thuis is overdag toch niemand, scheelt me weer wat geld om zelf eten te halen deze week en volgende week, dus ben gisteren na het tentamen gewoon weer naar m'n ouders gegaan.
heb dat knorpakketje ook maar besteld klinkt best lekker.. boerenkool staat lekker op kan ik weer een beetje oefenen voor als ik straks op mezelf zit krijg denk het meeste moeite met porties
Burgers Zoo. Moeten voor de Integrale opdracht 3 verschillende gedragingen op de film/foto vastleggen, van verschillende diersoorten uit de safari. (Zebra, leeuw,cheetah, giraffe, enz....) dus zijn gister naar Burgers Zoo geweest Hebben echt mooie filmpjes maar nu wil ik ze op mn pc hebben.
Hahah jaah Is indd mooi Wij moeten bij de Safari t project doen Mijn huid reageert allergisch op de lucht in de Desert iedere keer als we daar doorheen lopen ofzow heb k die avond een hele rode huid
Ruth, naar maatschappelijke opvang/instellingen waar ze werken met verslaafden. Specifiek met jongeren tussen de 18 en 25 jaar met softdrugs problematiek. We hebben nu twee afspraken staan en er moeten er nog een aantal terugbellen.
(Btw, jij hebt toch ook een tijdje in het GHVJtopic gezeten of niet? Je komt me zo bekend voor haha! )
Haha de Desert is ook küt. Het is ook zo kei benauwd daar, echt niet normaal. Maar wel vet gemaakt allemaal enzo.
Oh dat is wel interessant Marlinde! Lijkt me best leuk om te doen allemaal! Heb ik inderdaad ingezeten, ik dacht ook al dat jij inderdaad daar van was. Is dat er nog of niet meer?
haha jaah precies ik word daar super benauwd als k daar loop kan niet zo tegen die kleffe warme lucht. das ook in de bush En in de desert stinkt het naar die bokken die er lopen enzo
nice dat is wel een vet project inderdaad! ik zit hier echt superdicht bij ouwehands dierenpark, hoef alleen de brug over, en ben er nog steeds niet geweest
1234
Geplaatst: 25-10-11 20:47
Jaah is wel leuk ja! En t scheelt, we hoeven nu nóg een onderdeel (Ziektes in de Zoo) niet uit te werken voor het project Das voor de opleiding Paraveterinair xD Maar t staat wel in t projectboek Mjaah weer minder werk. Zo krijgen we het wel af denk ik. Hoop dat we nog ff in Burgers Zoo wat actieve beesten kunnen filmen, zoals de leeuwen. Die lagen gister alleen op hun luie gat of op hun rug (ondersteboven)
Als de filmpjes geconverteerd zijn dan upload k ff t filmpje van de kleinklauwotters die zijn echt geniaal Dat geluid wat ze maakten xD T converteren werkt wel, maar dr komt een groot watermerk bovenaan te staan mjaah bter iets dan niets
Nou was er gisteren weer ellende, omdat ik niet wou slapen. Me stiefpa begon weer eens met zijn 3 uurlange vernederings-uitscheldende enz gesprekken waarop ik niet reageer, en ik heb het met mijn telefoon opgenomen.Hij eistte dat ik deze week uit huis ging en dat hij me anders eruit ging flikkeren enz. Dus ik die mensen van Waalwijk gebelt want ik wou dit écht niet meer elke dag.En dus kan ik vanaf dinsdag erin Jammer wel dat mijn ouders weigeren leefgeld te betalen dus ik weet nog niet hoe ik dalijk ga eten en zo maar dat komt denk ik wel.x
Ze hebben geen werk, maar méér dan genoeg geld waar ik nooit iets van gezien heb hahaha , ze geven het vooral uit aan onnodige en dure dingen dus ik neem aan dat er meer als genoeg geld is.