Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Yucca schreef:Ja precies, maar je moet daar dus wel 4dagen echt aanwezig zijn neem ik aan, dus niet vanuit huis werken?
Helpen, graag: er moeten boodschappen gedaan worden, gekookt en was opgevouwen....kom niet echt meer aan het huishouden toe.
Ben al een behoorlijke tijd bezig met een bruidsalbum, ben behoorlijk kritisch en daarom doe ik er (te) lang over!
Yucca schreef:Dat begreep ik, haha dat je zakelijke dingen bedoeld, maarja dat jullie kunnen moeilijk voor mij ontwerpen gaan maken, online nog wel
Wanneer begint je nieuwe baan?
Hilda, heb je al reacties gehad op je uitbreiding van je (trouw)portfolio? Vond dat erg veel leuke foto's tussen zaten!
Hilda79 schreef:Euhm dan verdien je er maar bar weinig aan. Raad je af om het zo te zien. Of ze kiezen voor een digitaal of voor een analoog maar niet als het ene klaar is dat ze dan zeggen nee doe maar een andere. Standaard dingen gaan bieden en niet te moeilijk over doen.
cissy schreef:11Afotograaf: Gefeliciteerd met je nieuwe baan! Klinkt goed en toch nog tijd over voor je eigen zaak! Goed geregeld!Zo zie je ook alle leuke nieuwe dingen als eerste! Hahaha!
joyce2 schreef:@Holly: