[HK] VWO eindexamen 2010 V

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Dobby91

Re: [HK] VWO eindexamen 2010 V

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-10 23:02

Juh, ik heb overigens niks tegen vmbo hoor, beetje jammer dat meteen het hele vwo veroordeeld wordt. :=

R_obin

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-10 23:03

Ik ook niet.. Niveau zegt me eigenlijk vrij weinig, het gaat er veel meer om hoe mensen zijn, niet om welk niveau ze hebben. :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-10 23:04

cocktailtime schreef:
bij deze neem ik mijn reactie in ons topic even terug:)

Okee wat ik dan nog wel even wil zeggen. Ik zei juist dat wij niet zo lacherig erover moesten doen omdat er mensen zijn die gewoon moeite met die dingen kunnen hebben.
En als voorbeeld gebruikte ik ook iets wat een leraar ons ooit heeft verteld, niet om te zeggen dat NIEMAND dat daar weet, maar gewoon, dat mensen dus met zulke dingen moeite hebben. Wat voor anderen misschien lastig is om voor te stellen.

En dan gaan jullie mij vervolgens volledig afzeiken in dat topic? Noemen jullie ons kinderachtig? No offence, maar daar klopt dan ook iets duidelijk niet.

Beetje jammer, hoor.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-10 23:05

R_obin schreef:
We zijn ook studiebolletjes. -:)

Jaaaa. Wij leren den ganzen Tag durch. Vandaar ook dat ons topic als een tierelier gaat. :))

xFioon

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-10 23:05

Ach hier om me heen merk ik het ook...
Alle vmbo-ers en ook wel havo-ers zeggen: ah joh, die examens doe je toch zo even, het is makkelijk, ik hoef niet te leren/ heb nooit geleerd en ben geslaagd met goede cijfers...

of ze zeggen: havo is het zelfde als vwo, alleen vwo gebruikt er wat moeilijke namen bij, maar alle stof is hetzelfde...

Nou kom ff allemaal een vwo examen maken dan! lach je echt wel wat minder hard :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-10 23:06

xFioon schreef:
Alle vmbo-ers en ook wel havo-ers zeggen: ah joh, die examens doe je toch zo even, het is makkelijk, ik hoef niet te leren/ heb nooit geleerd en ben geslaagd met goede cijfers...

of ze zeggen: havo is het zelfde als vwo, alleen vwo gebruikt er wat moeilijke namen bij, maar alle stof is hetzelfde...

Nou kom ff allemaal een vwo examen maken dan! lach je echt wel wat minder hard :P

Ik haat juist die opmerkingen "ik had makkelijk VWO gekund, maar ja..".

Dobby91

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-10 23:08

Overigens is ook niet elke VWO'er 17 (Yay, 18!) en doet niet elke vwo'er veel, is dus ook niet elke vwoleerling een studiebol en dus slaan sommige redeneringen op poep. Ik heb een hele boel lieve mbo vriendjes, die mij ook een lief vwovriendinnetje vinden, en ja je kan best weleens merken dat er niveauverschil is maar dat maakt toch helemaal niet uit? Ik snap hun ook weleens niet, en andersom. :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-10 23:12

Ik heb mijn opmerking daar maar even rechtgezet.

Ach ja, als zij gaan zeggen dat mensen stereotyperen over VMBO'ers als zijnde relschoppers, en vervolgens over ons stereotyperen dat wij allemaal zoveel leren en ons zoveel beter voelen dan de rest.. Tja, ach. Schouders ophalen dan maar?

Dobby91

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-10 23:13

En dat terwijl de gemiddelde persoon altijd denkt dat ik een vmbo'er ben. :=

Yannicke

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-10 23:14

Ik weet toch wel zeker dat het gros van het VWO echt niet zoveel leert als dat men denkt. Als ik bij ons kijk, valt het over het algemeen echt wel tegen hoeveel uur met in de boeken zit.

R_obin

Laten we hier niet zo'n probleem van maken.. :)

Unfaithful

Nueve schreef:
xFioon schreef:

Ik haat juist die opmerkingen "ik had makkelijk VWO gekund, maar ja..".

Ohh ja inderdaad herkenbaar dit :=

xFioon

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-10 23:15

haha
ik laat ze altijd maar banketstaaf als ze met dat soort opmerkingen komen...
Waarom zou havo dan 5 jaar zijn als je dezelfde stof als 6 jaar vwo krijgt en je mag er niet mee naar de uni? juist ja, dat klopt dus niet ;)

Heb net een half natuurkunde examen gemaakt, 2008-1, iemand die deze al gemaakt heeft en mij kan helpen met wat vragen?

heb iig voor het deel wat ik al gemaakt heb een 4,4 en als ik kijk naar verhouding punten gehaald : punten te behalen voor deze 15 vragen heb ik een 6,6
Gaat al steeds beter :D

Dobby91

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-10 23:15

Wij zijn ongeveer de meest luie vwogroep die de ooit hebben gezien bij ons op school. :P

R_obin

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-10 23:17

Netjes Fiona! :D Ik heb geen natuurkunde dus kan je verder nergens mee helpen.

Yannicke

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-10 23:19

Gittekit schreef:
Wij zijn ongeveer de meest luie vwogroep die de ooit hebben gezien bij ons op school. :P

Hier ook. De ''5.5 is voldoende generatie''. :))

Vooral onze wiskunde A leraar vond het altijd vreselijk. Die had ook totaal geen vertrouwen in ons, verborg hij ook niet. _O- En wij lachen, terwijl het merendeel een onvoldoende staat. Maar goed, zijn we beiden schuld aan.

R_obin

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-10 23:20

Hehe eindelijk mijn klacht over Nederlands kunnen verzenden. Nu nog even nadenken wat ik over M&O ga schrijven. :)

Isjtar

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-10 23:21

Gittekit schreef:

Dat zeggen ze ook bij ons over de TVWO groep :)) Ook zouden wij heel arrogant zijn en ons veel beter voelen dan de rest enzo en zouden we niet genoeg respect tonen tegenover de leraren 8)7
Ik moet toegeven dat er bij ons in de klas een paar rotte appels zitten qua gedrag ja (gelukkig ben ik de enige op bokt uit mijn klas O:)), maar om nu ook meteen heel TVWO over 1 kam te scheren? :n

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-10 23:22

Wij hebben een geweldige verdeling. Of je doet echt paasei veel, of je bent een lapzwans eerste klas.

Tot de 3e hoorde ik bij de eerste type. :))

R_obin

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-10 23:24

Ik begon in de 1e met súper veel doen en dat is elk jaar een beetje minder geworden. :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-10 23:25

Wij kregen in de 3e een rampzalige klas. Toen is in de 4e een volledige klas blijven zitten, dat was het echte rotvolk zeg maar. En nu zijn we met z'n 60en, een hele leuke gezellige bende. :+:

R_obin

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-10 23:26

Een hele klas. Jemig. :oo

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-10 23:28

Ja.. Wij dachten dat het door de vernieuwde tweede fase kwam. Zo'n beetje een volledige wiskunde B klas is gestopt.

Maar bij de rest niet zoveel dus?

Flowerpull

Okeee morgen lees ik bij en reageer ik! Het enige wat me opvalt in die discussie is het ENORM hoge ;) gehalte! Jakkes! :r

Flowerpull

Nueve schreef:
Ja.. Wij dachten dat het door de vernieuwde tweede fase kwam. Zo'n beetje een volledige wiskunde B klas is gestopt.

Maar bij de rest niet zoveel dus?

Jawel, wij begonnen met 120 en er zijn er nu 70 over :))