HannahFrouk schreef:Kaisa, sorry, ik begrijp niet precies wat je wilt weten? Het zit zo: ik heb al 4 jaar een KvK inschrijving voor een praktijkje in alternatieve geneeswijzen. Dat doe ik dus als een soort uit de hand gelopen hobby. Nu wil ik graag daarnaast een winkel openen (in een andere ruimte van ons huis dus). Daar zou ik graag een groter deel van m'n inkomen uit willen halen. De praktijk blijft ondertussen gewoon doorlopen, de winkel is een nieuwe activiteit. Ik mag daar geen nieuw KvK nummer voor openen, omdat ik er al 1 heb voor een eenmanszaak.
Waarom ik het vraag is het volgende: zelf heb ik een eenmanszaak gestart dit jaar, maar mijn vader staat ook ingeschreven bij de KVK voor het bekappen wat hij met enige regelmaat doet. Maar hij haalt daar niet zijn normale inkomen uit, hij werkt gewoon nog 40 uur in de week bij zijn baas
En daarnaast doet mijn moeder nog het secretariaat van ons dorpsbelangen, dus staan er nu 3 KVK inschrijvingen op 1 adres
Mijn moeder werkt verder nog als boekhouder bij een bedrijf die ook 2 of 3 bedrijven hebben op 1 adres...
Dus vandaar mijn vraag