Ben blij met mijn pretpakket, haha. Morgen begint de toetsweek dus kan me nu volledig daar op richten. Moet morgen een recensie schrijven voor Nederlands, iemand nog tips?
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Ben blij met mijn pretpakket, haha. 
xFioon schreef:astriidj schreef:Dat is ook niet altijd zo, want een elektron kan met een proton een neutron vormen, dus dan heb je voor en na de pijl niet evenveel elektronen..
dus dan mag ik ze niet wegstrepen? of dat beetje wat er is wel? dat je aan een kant wat overhoud?

. Hebben een wandeling gemaakt door de Ooijpolder, maar tijdens de wandeling kwamen we helaas geen 'wilde' paarden tegen
Heb ze vanuit de bus wel nog even kunen zien. Daarna mochten we nog even shoppen in Nijmegen

Ik had precies een 8.2 nodig om een 7.5 te staan op mn edlijst, dus ik was er wel blij mee 
Gisteravond zag ik het al niet meer zitten. Ik had alle stof doorgenomen, maar de vragen uit de examenbundel snapte ik helemaal niet
Verder heb ik niet meer naar mn boeken gekeken, maar de toets ging nog best goed
Ik had niet verwacht dat ik zoveel in zou kunnen vallen, dus ik heb niet de 3 die ik eerst verwachtte
Terwijl ik morgen een Natuurkunde SE heb over alle stof...
Vonden ze mijn jurk toch nog mooi haha !
R_obin schreef:Nah Natalie, volgensmij kan je het best want dit kun je iig goed uitleggen! Succes.
De rest ook allemaal succes
Jeetje ik heb echt veel stress opeens7 weken aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah
![]()

heb je dan daarna nog maar 1/2 weken examentraining? 
vind het ook wel lekker dat ik alles al geleerd heb dan
Dus er moeten er minimaal 40 weg. Hoe doe je zoiets.
Ik ben weer bijna beter, heb eco en muziek gehad en ben iets minder gestresst
Ennnnnnnn. *tromgeroffel* Ik heb een 7.6 voor me mondeling Duits 

Vast wel
wish me luck!! Ik mag het geheel verkloten, heb geen enkele herkansing nodig gehad! NO STRESS