Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Unfaithful schreef:JaaaaHet komt echt heel dichtbij nu haha!
Hoe komt het trouwens Melanie dat jij al zo vroeg daarheen ging? Omdat je school pas 11 augustus begint enzo?

Idd ook een TN walking horse. 

ben onwijs benieuwd naar alles
Een familie word je toegewezen
Dus ik heb gewoon mazzel terwijl ik eigenlijks toch aangegeven had niks met paarden te willen hebben maar ben toch wel blij nu haha
echt geweldig om te lezen en je boft echt ontzettend met zulke lieve mensen! moonsparkle schreef:Sja het liefste zou ik inderdaad iets van college doen, ik doe nu hier de trimopleiding zou fantastisch zijn als ik daar ook diezelfde opleiding(als ze die hebben) kan doen om meer kennis op te doen en gewoon een tijd een ander leven daar te proeven.

Kokopelli schreef:moonsparkle schreef:Sja het liefste zou ik inderdaad iets van college doen, ik doe nu hier de trimopleiding zou fantastisch zijn als ik daar ook diezelfde opleiding(als ze die hebben) kan doen om meer kennis op te doen en gewoon een tijd een ander leven daar te proeven.
trimopleiding al in honden trimmen? Nou dat is hier een hype op elke hoek zit er wel een trimsalon (niet in KY maar wel bijv in CA of FL) ik weet zeker dat je wel ergens een stage mt een opleiding kan volgen ergens in USA
Denicee_x schreef:Je kan ook eens kielroj proberen?
Ik weet niet of het daar bij zit maar hun doen ook veel..
*gaat linkje zoeken*
http://education.kilroyworld.nl/
Je kan hun ook gewoon mailen, ze zoeken echt vanalles voor je uit! hierdoor ben je wel ong een weekje aan het wachten?