Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Rubiquil schreef:eef: leuke uitdaging!! lekker koppie heeft ie iig!
Net terug van bio.. ik vond het wel meevallen, moest een 4,9 halen en ik hoop dat dat is gelukt!
Heb je het ook al nagekeken?viefdepief schreef:Rommie: Leuk zeg!
Heb je een foto van je oudje?
Haflingergek schreef:Wat hadden jullie als antwoord gegeven bij vraag 1 van biologie?
Zo`n dier eet toch geen 2.5 beest op dat is dan toch 3 en dan toch ook 3 hectare?
aux schreef:Haflingergek schreef:Wat hadden jullie als antwoord gegeven bij vraag 1 van biologie?
Zo`n dier eet toch geen 2.5 beest op dat is dan toch 3 en dan toch ook 3 hectare?
Er staat bij de normering ook minimaal 2.5!
SuusJa schreef:aux schreef:
Er staat bij de normering ook minimaal 2.5!
Ja maar wel een max van 2.7!!
Ik had 2.5, als je bij 1 een streep omhoog trok en dan je liniaal op het snijpunt met de grafiek legt dan kom je bij 2.5 uit! Tenminste, zo ben ik aan mn antwoord gekomen!
viefdepief schreef:Rubiquil schreef:eef: leuke uitdaging!! lekker koppie heeft ie iig!
Net terug van bio.. ik vond het wel meevallen, moest een 4,9 halen en ik hoop dat dat is gelukt!
Fijn dat je het mee vond vallenHeb je het ook al nagekeken?
Ik duim voor je dat je je 4.9 binnen hebt!!!
Of ik moet natuurkunde morgen verpesten maar dat gebeurt ws niet
Haflingergek schreef:Wat hadden jullie als antwoord gegeven bij vraag 1 van biologie?

zoutje2006 schreef:Wij krijgen ook alles van school, maar ben wel bang dat ik morgen zo'n verrotte atlas krijgWij mogen niet eens onze eigen atlas gebruiken (sterker nog ik heb geen eens een eigen GB atlas) wij krijgen alles van school.
(aangezien die van onze school allemaal uit elkaar vragen en ik moet er niet aan denken om een 51e druk te krijgen)