Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
) Dat moet je in wat mooie, gestylleerde zinnen zetten en tot een lopend verhaal knutselen, en ideeën om dat te doen zijn er zat te vinden op internet. Als het een kwestie van "123 klaar!" was, dan bestond dit topic denk ik niet
Hun vacature sprak me al aan, maar nu nog meer.
Het is onderwijskantoor en ze hebben meerdere vestigingen in Nederland. Ze bieden speciale onderwijs aan kinderen en jongeren met lichamelijke of verstandelijke beperking.hyawatta schreef:nee dat weet ik wel.
waarom ik solliciteer omdat ik ander werk moet hebben en daar een vacature vrij is en het lijkt me wel leuk om daar te werken en misschien in de toekomst dat ik wel overgeplaatst kan worden naar de dierenafdeling wat me helemaal leuk lijkt.

_Sas_ schreef:hyawatta schreef:nee dat weet ik wel.
waarom ik solliciteer omdat ik ander werk moet hebben en daar een vacature vrij is en het lijkt me wel leuk om daar te werken en misschien in de toekomst dat ik wel overgeplaatst kan worden naar de dierenafdeling wat me helemaal leuk lijkt.
Sorry, maar dit lijkt me niet echt een juiste motivatie
Je solliciteert omdat een functie je aanspreekt, je graag binnen het bedrijf wilt werken, enz.
Zeggen dat je solliciteert omdat je ander werk wil hebben en je eigenlijk liever op een andere afdeling werkt nodigt niet bepaald uit..
Succes verder, Intratuin is een erg leuke organisatie om in te werken. (Heb het zo'n 7 jaar gedaan..)

Belsje schreef:Nu alleen paar dagen kijken hoe ik dat engels kan verbeteren! Iemand tips?
Daar voel ik me ook niet thuis, net zo min met nette broek en blouse.
Morgen bellen ze al om te laten weten of ik langs mag komen.
Toen ik in mijn auto stapte, zag ik dat ik iets van een uur heb zitten babbelen.
Hopelijk krijg ik goed nieuws te horen. Ik heb wel aangegeven dat ik morgenochtend thuis ben, want morgenmiddag heb ik weer een gesprek in een andere stad. Maar anders hoor ik wel via mijn antwoordapparaat.
Je vest moet wel in een effen kleur zijn en niet met allerlei kleuren en/of tekeningen.