Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Albertina71 schreef:Ja, ik doe soms muziek, voor de lol. Ik kan wel notenlezen, maar niet pianospelen. Dus wel grappig voir tussendoor.
pluisje88 schreef:Ik zie iedereen hier steeds klagen over de hartjes en reclame. Vergeet niet dat jullie gratis gebruik maken van een app waarvoor kosten gemaakt worden en waar mensen aan werken die betaald moeten worden.
pluisje88 schreef:Ik vind dat geklaag persoonlijk erg gierig. Als je een familie abbonoment doet betaal je nog geen 30,- per persoon per jaar dus waar hebben we het eigenlijk over?
Myka schreef:Mijn abonnement loopt af, dan zou ik ook liever een familie abonnement hebben!
Zolala schreef:karuna schreef:Misschien met zijn tweeen hier. Dat hangt van de kosten af
Ik dacht iets van € 125 voor een jaar, gedeeld door 6 komt dat dan op ongeveer € 21 per persoon per jaar.
Met een bestaand (gratis) account kun je dus ook overstappen naar een Family Plan. Maar ik weet niet precies hoe of wat.
karuna schreef:Zolala schreef:Ik dacht iets van € 125 voor een jaar, gedeeld door 6 komt dat dan op ongeveer € 21 per persoon per jaar.
Met een bestaand (gratis) account kun je dus ook overstappen naar een Family Plan. Maar ik weet niet precies hoe of wat.
Dat kan ik nog wel missen gelukkig
ElfBeau_067 schreef:Ik doe inmiddels muziek bij Duolingo en ben bij chapter 2! Werkt echt super en het is leuk om te doen! Iemand anders die dit ook doet?