Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Ik weet het wel, ik moet slagen wil ik bij m'n opleiding binnen komen en ik zit nog binnen de eerste 20 na de decentrale selectie (nr 26, 1 tm 10 zijn gereserveerd voor DUO klasse A die wss ook hoog in de lijst staan en ook mee hebben moeten doen aan de selectie) maar ergens motiveert dat niet voldoende om ook echt heel veel te gaan leren.. Herkenbaar?
ik ben te afgeleid.. dus ja heel herkenbaar.
dit weer helpt inderdaad niet mee, ik kan eigenlijk niet zo goed tegen warmte en ik loop dus ook regelmatig even een rondje door de tuin en ga weer zitten.
Examens maken moet ik voor eco nog doen, is ook niet echt mijn favo want het is zo veeeeeeel ;o Dionnetjuuh schreef:Jouw natuurkunde is net mijn geschiedenis alleen sta ik daar nog een 4.2 voor. Met een 5 slagen vind ik geen probleem, precies hetzelfde tafereel had ik op mavo ook![]()
Succes in ieder geval! En 1 lager cijfer op je diploma is niet erg, t staat misschien minder mooi maar zolang je het kan compenseren is het prima, toch?
Fijn dat economie goed gingExamens maken moet ik voor eco nog doen, is ook niet echt mijn favo want het is zo veeeeeeel ;o
Ik moet nog oefenexamens van geschiedenis maken, maar eerst nog leren. Maar, van examens maken kom je wel de stof tegen wat je nog niet begrijpt, dus we gaan weer verder
Vooral oefenexamens maken helpt denk ik wel.
) ik hoop echt op een 6.2 dan heb ik hem opgehaald! Aan de ene kant denk ik ja! Dat zou best kunnen maar aan de andere kant ook weer van nee zo goed ben ik niet in natuurkunde.
Zal wel van persoon tot persoon verschillen.
.
. Snel vergeten en door met de andere vakken!
.