Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

lenaa_tje schreef:Is het wel een beetje een nuttige cursus? ik vind dat learningcentre dingen vaak wat op de oppervlakte blijven.
xCarpediem schreef:Bedankt voor je toelichting! Jammer dat het allebei zo tegen viel. Toch hoop ik volgend jaar Nederlands te gaan studeren en docent te worden.
Leuk dat je gaat meelopen, Ayla. Bij welke studie loop je mee?
Welkom Lena. Succes met het afstuderen. Ik hoop dat je in dit topic je motivatie kunt vinden.
Jij ook succes met afstuderen, Mirjam (?).
Joolien schreef:Sociale psychologie is zeker interessant voor je algemene kennis Lena
Overigens snap ik goed dat de omschakeling naar deeltijd lastig is, ik moet het misschien overwegen ivm werk/inkomen, maar liever niet.

Je koopt alle lenzen die ik ook heb. 
Al ga ik lekker grondwerken en misschien nog een stukje wandelen... Zien wel waar we tijd voor hebben.
Deetjeeuh schreef:Britt, jij bent wel echt lekker bezig zo te horen.Je koopt alle lenzen die ik ook heb.

Nu kan ik rustig verder leren. Gelukkig heb ik 3 van de 4 colleges al samengevat, dus straks is het voornamelijk herhalen.
Maar mijne was dan ook maar 600 euro ipv ruim 2500
Denk dat ik gewoon voor de F2.8 met IS als occasion ga.

) en daarna nog kickboksen.
Dus een uurtje knallen en dan lekker tv kijken.

Zit helaas wel tot 5 uur
Ik meld me hier ook graag even als dat OK
Motivatie heb ik in principe wel, maar heel productief ben ik op vrije dagen niet altijd, kan best een schop onder m'n kont gebruiken zo nu en dan