Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Ik sta 4 vijfen en probeerde er in de laatste toetsweek minstens 2 op te halen. Maar dat is niet gelukt.
Ik heb net mijn 5.3 voor eco opgehaald naar een 5.5, dus sta overal voldoende voor behalve maatschappijleer (ook 5.3), alleen ik hoop dat ik voor mijn groepswerkstuk een redelijk punt haal waardoor die ook omhoog gaat. Verder moet ik wel nog die laatste toetsweek zien te overleven. Ik sta voor de rest misschien wel voldoende, maar dat zijn lang niet allemaal 7ens, vooral magere 6jes. Jellybeans schreef:Zijn jullie allemaal over? Of weten jullie het nog niet?
Ik ben helaas niet over.Ik sta 4 vijfen en probeerde er in de laatste toetsweek minstens 2 op te halen. Maar dat is niet gelukt.
Dussss, ik doe 4 havo nog een jaartje over.
Ik heb trouwens wel mijn vakkenpakket veranderd. Economie ipv. Ak. Omdat ik dan meer kanten op kan later, qua vervolg opleiding.
Dat lijkt me zó stom, weer kennis maken met allemaal nieuwe mensen maar ook alle stof voor de tweede keer horen.. Super saai lijkt me dat 
Man man man, geen idee wat ik nou wel of niet moet bestellen. Had fijn geweest als de mentoren daar nog iets over gezegd hadden, of wat handig is om nog éxtra buiten de bestelsite aan te schaffen.

Succes! Klinkt als een hele opgave haha.
balen van alle tussenuren. Goed van je dat je blijft! Is wel handig ja,om vragen te stellen.

Is wel leuk, kinderen van de 1e klas begeleiden hahaa

ik vond examenbundels heel fijn en overzichtelijk 
Dus dat moet wel goed komen! Ik ben trouwens sowiso over