Lekker lang weekend!
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Biscuitje schreef:Even wat nieuws uit mijn hoek:
M'n tweede rapport gehad, zag er gewoon netjes uit. Toch kreeg ik wel Havo advies, omdat de leraren vinden dat ik teveel bevestiging zoek, niet de juiste vragen stel, omdat ik 2 onvoldoendes heb gehaald in de toetsweek (Ak en Gs) en omdat er meer kantje-boord/net-aan-voldoende cijfers waren.![]()
Ik denk zelf dat er heel veel opgelost zou kunnen worden met zelfvetrouwen opbouwen, ik ben een onzeker persoon en zoek idd veel bevestiging om mij heen.
Ook ga ik op bijles voor Gs, ik vind mijn antwoorden voormuleren erg moeilijk. Ik verlies daar zoveel punten op! Hetzelfde geld voor Ak. Ik hoop dat ik via bijles dit kan leren.
Ik hoop dat ik op Vwo kan blijven, in mijn vertrouwde klasje, met dezelfde leraren. En zo niet, ga ik naar de Havo, ook geen ramp.
Ik ben een paar weken geleden overgestapt naar Wiskunde A. Mijn eerste toets vorige week gemaakt en man, ik heb er zo'n goed gevoel over! Ben echt benieuwd wat ik heb!
, al hoefde ik ook maar 3 uurtjes. thirzanaomi schreef:Kom vast wel goed Biscuitje! Hopen dat je een mooi cijfer hebt op wiskunde.
Jaloers op alle mensen die vrij waren vandaag, al hoefde ik ook maar 3 uurtjes.
Had m&o en maatschappijleer toets. M&o was erg makkelijk, maatschappijleer had ik niet echt goed geleerd, maar was niet ontzettend moeilijk.
Zijn er hier nog mensen van de wiskunde B club? En er waren hier geen andere wisD'ers toch?
maar ik snap dr geen sodemieter van

xGwenn schreef:thirzanaomi schreef:Kom vast wel goed Biscuitje! Hopen dat je een mooi cijfer hebt op wiskunde.
Jaloers op alle mensen die vrij waren vandaag, al hoefde ik ook maar 3 uurtjes.
Had m&o en maatschappijleer toets. M&o was erg makkelijk, maatschappijleer had ik niet echt goed geleerd, maar was niet ontzettend moeilijk.
Zijn er hier nog mensen van de wiskunde B club? En er waren hier geen andere wisD'ers toch?
Ik ben van de wiskunde B clubmaar ik snap dr geen sodemieter van

xPabloBokt schreef:Ik ook team Wis A! Overgelopen naar de vijand na een paar maanden want Wis B ging ik never nooit niet overleven
En voor de mensen die ze kennen, The Script volgde me net op Instagram en ik wordt helemaal gek hahaha