Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

morgen ben ik gelukkig vrij, maar moet nog wel even goed leren voor economie en wil ook nog van zowel economie als Duits een oefenexamen maken. Jessica_1998 schreef:balen
scheikunde tussen de 5.8 en 6.8 als ik alles goed onthouden heb, ik was wel redelijk snel klaar en mijn berekening kloppen voor geen meter :") blijf dat lastig vinden, wist opeens 3 berekeningvragen niet meer (voor mensen met goed geheugen 15,19 en 39 dacht ik)
morgen kijken hoe ik dat doe met nl, wil eigenlijk wel antwoorden overschrijven want zo uit je hoofd werkt ook nietecht met mijn geheugen haha
)
Dus wss een 8 op m'n eindlijst! Jessica_1998 schreef:unihorses schreef:
wel nieveau doe je?aangezien je 3 jaar jonger bent dan mij havo zeker? hadden die ook schei?
ik doe vmbo tl haha, had niet in je profiel gekeken :")
47 vragen in 2 uur tijd? dat is wel lastig zeg. wij hadden 27 in 3 uur en de helft heeft hem (ruim?) niet af gekregen. unihorses schreef:Jessica_1998 schreef:
ik doe vmbo tl haha, had niet in je profiel gekeken :")
ow vandaar47 vragen in 2 uur tijd? dat is wel lastig zeg. wij hadden 27 in 3 uur en de helft heeft hem (ruim?) niet af gekregen.
mzara schreef:blijkbaar hebben 2555 mensen een klacht ingediend over Nederlands, veel over de samenvatting. dat je te weinig woorden mocht gebruiken.
Hoe doe je dat? wil ik namelijk ook doen!!