Kiki1995 schreef:Gezellig! Hoe bevalt je opleiding tot nu toe? Ik wil zelf na het MBO ook CMD gaan doen, ik weet alleen nog niet waar..
Dankjewel

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kiki1995 schreef:Gezellig! Hoe bevalt je opleiding tot nu toe? Ik wil zelf na het MBO ook CMD gaan doen, ik weet alleen nog niet waar..
MilleniumK schreef:Kiki1995 schreef:Gezellig! Hoe bevalt je opleiding tot nu toe? Ik wil zelf na het MBO ook CMD gaan doen, ik weet alleen nog niet waar..
Dankjewel. Tot nu toe is het leuk, eerste blok hebben we de beginselen van designen mee gekregen en campagnes moeten maken. Deze periode moeten we een website maken voor een ander, om alvast met 'klanten' te werken. Maar dit is eigenlijk een periode om te kijken in de andere major, web and mobile services.
Drunksheep schreef:Het lijkt me leuk om hier ook mee te komen kletsen, ik ben derdejaars Informatica studente met als uitstroomprofiel Multimedia Design & Development (loop op dit moment stage). Leer dus veel programmeren, maar dat wat ik leuk vind (vormgeving/user interface design) blijft een beetje op de achtergrond. Dus wil met mijn minors/afstudeerstage gaan proberen wat meer het creatievere uit te diepen, want daar ligt echt mijn passie.
kimberley23 schreef:Mag ik vragen waar je dit studeert? Ik ben bij een hoop informatica studies wezen kijken maar daar was tot nu toe nergens een mogelijkheid om een uitstroomprofiel te kiezen in de richting CMD...
bobje26 schreef:Ik ben (zo goed als) aangenomen voor stage! Jeej!
Een toffe Front end stage met veel UX erbij
randalinpony schreef:Hoi, stille meelezer in dit topic meldt zich.![]()
Ik heb net mijn site vernieuwd en vroeg me af of jullie nog tips hebben. Template van internet, gecustomized.
http://adindavolkers.nl/
randalinpony schreef:Hoi, stille meelezer in dit topic meldt zich.![]()
Ik heb net mijn site vernieuwd en vroeg me af of jullie nog tips hebben. Template van internet, gecustomized.
http://adindavolkers.nl/