Dat is zeker jammer belletessa, ik gelukkig niet. Probeer altijd onder die weekenden uit te komen. Gelukkig hier de laatste nacht van de drie. Zondag weer 1.
Smallheal
Geplaatst: 23-10-14 00:25
Zucht zou wel op de abdere locatie nachten willen draaien daar sta je tenminste met Zn 2e saai zo alleen
Dacht ga ik medicijn bijwerken kan ik geen gekleurde papier vinden helaas.
Ik sta hier met 5 anderen, en dan twee keer samen pauze. Vind dat heel fijn, breekt toch even de nacht. Vooral omdat het hier, afkloppen, heel rustig is in de nachten. Waar werk je Jolanda?
Mijn voorbereiding voor nachtdienst sucks Probeer de ochtend voor m'n eerste nacht goed uit te slapen maar dat lukt natuurlijk njet altijd. Ik ga dan niet meer voor slapen in de avond want dan wordt ik echt verrot wakker en kan ik in de nacht amper wakker blijven. Ik probeer te slapen tot 15.00 en ga er dan uit en blijf dan wakker tot de volgende dienst. Neem altijd aan het begin van de dienst wat te eten en aan het einde, tussendoor mss iets lichts. Als ik chips enz meeneem kan ik me niet inhouden en gaat alles op
Heb gemiddeld 8 nachtdiensten per maand. Njet omdat ik ze nou zo geweldig vind, kan er prima tegen hoor daar niet van, maar de ORT is lekker.. Val nu bijna in slaap dus maar alvast m'n tas inpakken en sjaal en handschoen klaar leggen voor op de fiets
Ik ben er ook weer, geheel onverwacht, had vandaag dagdienst, En ja toen belde de nachtdienst af.. niemand te vinden dus ik zit er weer, zal zo eens in de CAO spitten want ik heb nu volgens mij wel recht op extra vergoeding..
Succes Nancy! Ik start dan om 23:00, ik ga overdag rond 9:00 uur uit bed doe dan gewoon mijn ding en van 18:00-22:00 slaap ik voor. Ik heb nu mee: 300 gram wortels. paar cherry tomaten en kruidnoten. o ja en een cup a soup .
Brr tis fris op de fiets, dan ben je wel lekker wakker Tessa, je draait aardig wat nachten dan, dit is mijn 5e nacht deze maand en dat vindt ik meer dan genoeg .
Wij krijgen een vergoeding als een dienst binnen 24uur veranderd, is wettelijk verplicht geloof ik zo.
Haha, ik had me zo goed ingepakt op de fiets. Topje, trui, mn jas, sjaal, muts, handschoenen Had het niet koud meer
Ja draai gemiddeld 8 nachten in de maand, en zag in december dat het er zelfs 11 zijn KACHING januari
Nancy, meestal komt mijn inkakmoment rond 3 uur, dan is het echt klaar en wordt ik mega moe
Eliana
Geplaatst: 24-10-14 01:59
Gelukkig Nancy! Vaak als je bezig ben valt het wel mee qua moe zijn, totdat het idd even rustig is.. . Ja klopt Tessa maar ik zoek het wel even zelf op, anders wordt het ws vergeten , vind alles best maar stond vanmorgen al om 6:00 naast mijn bed voor de dagdienst, dus voel het al wel nu. Moest je ver fietsen. Zo dat tikt lekker aan dan . Ik heb er in november geen 1 , maar wel eindejaarsuitkering in december dat scheelt
Ja precies, dan is het nu wel eigenlijk hoogtijd om te slapen helaas.. Nee maar 6km fietsen en heb elektrische fiets dus moet me wel warm inpakken anders krijg ik het nog koud Ja wij hebben in december ook extra toeslag, dus dat worden 2 prima maanden ben benieuwd in januari hoeveel meer het gaat zijn met die 11 nachten.
Ja heb vanmiddag even 2 uurtjes geslapen maar dat was het. Heb het even opgezocht. Normaal krijgt je 144% snachts, daar moet nu nog 50% bijkomen volgens CAO., ik stuur het CAO stukje even door naar locatiehoofd en diegene die bij ons het rooster in het systeem invoert. Lijkt me ideaal een electrische fiets .
Laatst bijgewerkt door kitty_gomez op 02-03-24 10:07, in het totaal 1 keer bewerkt
Ufurio4e
Geplaatst: 24-10-14 04:48
Ik meld mij ook. Ik heb nu de eerste nachtdienst en moet zeggen ik hou het goed vol. Ik ben vanmorgen om half tien uit mijn nest gerold en heb vanavond nog ander half uur liggen rusten/slapen.
Ik heb niet alles gelezen maar wat voor werk doen jullie? Ik zit in de zorg met demente ouderen.
Ik werk met mensen met NAH/LG en bijkomende psychiatrische problematieken. In de nacht sta je alleen op alle 2 de vleugels dus dan heb ik ook nog de VG/LVG vleugel erbij, maar die zijn meestal wel kalm snachts. Ik begin wel lichtelijk in te storten .