Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
RoosG schreef:Mijn moeder is ook overleden, maar ik heb niet het gevoel dat ik hem dat moet vertellen. Als hij er naar vraagt is het een ander verhaal, maar ga het niet zo maar zeggen. Voel me daar niet helemaal op mijn gemak bij. Aan een klasgenootje had hij gevraagd:
Heb je een relatie?
Nee, ik ben 17, wat moet ik nu met een vriendje?
Ben je dan lesbisch?
Ik vind dat wel een beetje ongepast, vooral op die manier.
Ik zit op het Saxion in Enschede.
Voor de rest heb ik best veel opdrachten die ik moet maken.
Tis een hele leuke Friese merrie en niets hoeft en alles mag, om t zo maar te zeggen. Echt even er tussenuit en genieten dus. En dat zonder at het meteen giga veel tijd kost en zonder perse naar de dure manege te moeten ^^
Ik moest ook een CV maken, en een ander vragenlijstje invullen over mijzelf. Niet echt iets bijzonders o.i.d
Ik zit sinds dit nieuwe schooljaar op het HBO en wil graag mijn leuke en minderleuke ervaringen met jullie delen.
Miss_Caroo schreef:Hallo!
Mag ik me ook aanmelden in dit topic?Ik zit sinds dit nieuwe schooljaar op het HBO en wil graag mijn leuke en minderleuke ervaringen met jullie delen.
Ik ben Carolien, 19 jaar en ik ben begonnen aan de opleiding maatschappelijk werk en dienstverlening.
Heb net 3 weken achter de rug, enorm veel indrukken gekregen. Ik vind het heel leuk, want wil heel graag maatschappelijk werker worden, maar zag na week 1 al tegen de opleiding op vanwege de vele en moeilijke stof. Ik kom trouwens van mbo 4, waar ik mijn SPW kinderopvang heb gehaald.

maar ze waren allemaal superlief, mocht bij een vriendinnetje in de bus (terwijl ruilen echt uit den boze was), kreeg een slaappilletje (hadden een nachtreis van 18 uur) en ben heel blij dat ik toch meegegaan ben.

Het onderwerp is in principe best interessant, domesticatie van dieren, maar hoe zij het brengt..
Ik probeer écht mijn aandacht bij de stof te houden maar na 10 minuten zit ik spelletjes te spelen op mijn telefoon. Heb ook wel een beetje medelijden met die man.
Maargoed, nog 25 minuten en ik ben alweer klaar voor vandaag