Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ruitje schreef:Ja jongens, ik wil jullie toch ook echt een hart onder de riem steken. Een jaar geleden nam ik zelf ontslag, ben daarvan 5 maanden werkeloos geweest, ben toen met agressieve gehandicapten gaan werken en dat was leuk maar ook niet echt altijd alles( 0 uren contract, best heftig in het begin, soms ook poep van de muur afhalen) , maar het heeft er wel voor gezorgd dat ik nu de volgende baan heb: ( sorry voor mijn eerdere geheimzinnigheid, maar was te bang dat een van jullie ook zou solliciteren)
Er is daar nu een dagbesteding op een boerderij, met een aantal geiten,kippen, konijnen. Ze willen daar ook een deel met paarden op gaan zetten, en dat ga ik doen. Alles moet nog in samenspraak bedacht worden, paarden nog gekocht, plannen nog uitgezet. Daarnaast ben ik verantwoordelijk voor alle dieren, zal mijn dagbesteding nadat het opgezet is bestaan uit het begeleiden van clienten met deze paarden.
Met andere woorden, best een aardige droombaan dacht ik zo
Alja schreef:Balen jollie, dat zoiets in je proeftijd gebeurd..
Jans schreef:Jo, je griep kan ook opkomen omdat het zwaar werk is, en als dat even niet gehad hebt en je weerstand door vermoeidheid minder wordt sluipt het er zo inmaar je hebt goed gehandeld volgens mij