Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
patpen schreef:Die ORT maakt het bij het spoor juist zo leuk. Scheelt vaak 300 euro netto extra in de maand! En ze hebben daar een speciale regeling indien je langdurig ziek bent en dus je ORT zou mislopen...
patpen schreef:Het spoor zoekt landelijk personeel, zowel conducteur als machinist. Wat ik heb gehoord is dat ze héél veel mensen nodig hebben. Machinist is natuurlijk ook nog een optie. En ze zoeken ook machinisten voor speciaal vervoer. Opleiding duurt wel 2x zo lang (voor HC 6 maanden, voor machinist 1 jaar) maar je krijgt wel meteen betaald!
patpen schreef:Het spoor zoekt landelijk personeel, zowel conducteur als machinist. Wat ik heb gehoord is dat ze héél veel mensen nodig hebben. Machinist is natuurlijk ook nog een optie. En ze zoeken ook machinisten voor speciaal vervoer. Opleiding duurt wel 2x zo lang (voor HC 6 maanden, voor machinist 1 jaar) maar je krijgt wel meteen betaald!
Jolliegirl schreef:Wel erg jammer dat ze in drenthe niets zoeken..
terwijl ze zo hard roepen dat ze heeeeel veel mensen nodig hebben....
Miesjex schreef:Nou ik ben afgewezen bij divoza helaass, als iemand nog tips heeft?????
Weet hier toevallig iemand hoe het zit met een uitkering.
Ik ben namelijk nu 19 jaar, en heb eind oktober geen werk meer, heb daarvoor 3 jaar gewoon gewerkt, Krijg ik dan ook gewoon een uitkering???
ik sta ingeschreven bij mijn ouders thuis, maar sta op het punt om me te laten overschrijven naar een ander adres waar ik samenmet mijn vriend ga wonen.