Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
patpen schreef:Lifaya: is het werk in de bediening? Dan draag je toch geen koksbuis? Althans, ik heb in een restaurant nog nooit iemand in de bediening gezien met een koksbuis aan. Wel een "gewoon" nette witte blouse. Kun je niet tegen Randstad zeggen dat je die kleding wilt kopen als zij een vacature voor je hebben? Dus nu nog niet aanschaffen maar pas op het moment dat het zéker is dat ze werk voor je hebben!
JoT schreef:Kreeg een mail over een parttime vacature voor een gastvrouw met administratieve taken in Leiden. Iemand interesse? http://www.studentjob.nl/vacature/45791 ... 4&m=131291
patpen schreef:Ik kan me ook weer aansluiten. Net te horen gekregen dat mijn huidige functie ophoud te bestaan. En dat terwijl ik het steeds beter ging, begon het allemaal goed door te krijgen. Helaas zit de sector tegen (bouw) en er is té weinig werk om een duur persoon voor de administratie in dienst te hebben..... Eerlijk gezegd voelde ik het al wel een beetje aankomen, maar ja, het komt toch ff hard aan. Zeker in deze tijd van het jaar!
Wijziging zo maar doorgeven aan UWV en dan maar weer zoeken. Vorige week een leuke vacature gezien in de buurt dus ik ga zo maar weer schrijven en struinen.
Alternatief is dat ik helemaal stop en dat we gaan leven van 1 inkomen. Als tweeverdiener betaal je belachelijk veel belasting; mijn man zou relatief meer verdienen met 1 inkomen. Ik heb nog de WIA en een klein AO-pensioenuitkering dus ik zou nog wel wat geld zelf ontvangen.....
Cowgirl schreef:Nou ja zeg...je was daar nog maar pas aan de gang toch?
Verder wist ik het wel als ik een man had en we zouden van 1 salaris kunnen leven.