Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
? GAAF!! Ik wil graag naar Zweden om er antiek te kopen, maar daarvoor moet ik eerst even sparen
.

. Ik wil graag een paar Mora klokken invoeren, die zijn daar ook een stuk goedkoper dan hier
. Maar dan moet ik eerst een bus hebben
.
Doe je daar veel zaken in? Femke schreef:Na wat google werk schijnt dat er vandaag duizenden Nederlandse websites hierdoor getroffen zijn.
Mallootje schreef:Ik wist ook niet dat het specifiek bestond, zweeds antiekDoe je daar veel zaken in?
JolandaS schreef:Femke schreef:Na wat google werk schijnt dat er vandaag duizenden Nederlandse websites hierdoor getroffen zijn.
Mijn websites zijn schoon, bij beide hosts staat er niets over op hun website, ik heb geen bericht van ze gehad, dus ik ga er vanuit dat er bij mij niks aan de hand is.
Ik heb nog wat zitten googelen maar kan helemaal geen recente informatie vinden over 1000-en websites die vandaag getroffen zouden zijn. Nou ben ik wel benieuwd waar je die info vandaan hebt?
Dus het gaat lekker! Ik zat toevallig net ff bij Analytics te kijken en de afgelopen dagen is er wel een lichte stijging te zien in het aantal bezoekers, maar als ik kijk waar ze vandaan komen, komen er niet zo heel veel via Facebook. De bestellingen liggen helaas weer even stil, maar het is wel leuk om te zien dat steeds meer mensen de site weten te vinden! Mn bounce rate ligt meestal rond de 33%, dat zou voor het mooi nog wel wat omlaag mogen, maar ben niet ontevreden.Taffje schreef:Ok, zal ik ook eens naar kijken.
Zag ook dat je een facebook button op je site kunt plaatsen, helaas is mij dit nog niet gelukt.........