Hoezo moet je volgend jaar naar Eindhoven dan?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Wat betekend dat het bijna niet haalbaar is vanuit Tilburg.
Woon in een gezinswijk met best dure huizen en gezinnen met kleine kindjes.
Juul schreef:Oohh meiden ik heb ook weer een updateVanochtend die kamer in a'dam centrum bezichtigd.. Ik wil m heel graag hebben! 't is echt een leuk buurtje, wel een hokkie maarja, dat is dan maar zo! Wel ruime gem. keuken + zithoekje enzo. En gedeelde tuin/ balkon etc. Alleeen dr was dus zo'n jongen ook, en ik vraag van hoeveelste ben jij dan? Hij zo ja ik ben eerste.... ik denk echt shiitt.. dus ik vraag van ga je hem accepteren? Maar daar was hij nogal vaag over
Mja ben wel bang dat hij hem neemt, of anders een van de andere 3 die voor me zijn..... Mjaa duimen maar!
Wanneer weet je het?
Aangezien ik ook nog servies, een waterkoker en verf nodig heb moet ik me wel heel erg inhouden, vanwege het geld. 

Muren, mogen helaas niet geverfd worden. Had ik wel graag gewild, maar ach.
Alle onderdelen los zijn niet zo heel groot dus ik stop het gewoon in een weekendtas.
.
.
Maar leuk om die foto's te zien van studentenkamers! Kunnen we nog wat ideeën van elkaar opdoen enzo
Ik zal ook foto's plaatsen als ik er weer eens ben. Ben het eerste weekend van augustus naar mijn kamer gegaan om alles in te richten. Ben nu nog thuis bezig om een simpel gordijntje met foto's van vriendinnen en kraaltjes etc op te fleuren. Heb zelf een kamer op loopafstand van school/centrum etc van 19 m2 met wastafel erin en voor de rest keuken/badkamer/wc gedeeld. Dus afgezien van dat is de kamer klaar. Heb met behulp van gordijnen een soort afscheiding gemaakt tussen slaap en leefgedeelte en dat is heel leuk geworden maar dat laat ik jullie nog wel zien eind augustus met foto's haha
Niemand van bij mij uit de buurt gaat in dezelfde stad of zelfs maar in die kant van het land studeren (krijg je als je als limburger uit maastricht naar leeuwarden verhuist
) dus ken er nog niemand. Maar het komt vast wel goed
Met de trein dan alleen eah
en dat is met overstaptijd erbij vanaf het station in het dorp waar ik woon (in de buurt van Maastricht, maar denk zeg dat maar dat kennen jullie tenminste
) tot station Leeuwarden. En dan moet ik nog met het fietsje enzo dus ben in totaal zo'n 4 uur en 45 min dan kwijt denk ik. Oftewel op kamers gaan is toch wel nodig
op en neer elke dag is gewoon niet te doen
Of ik ga naar een andere vriendin die in utrecht gaat studeren, dat ligt wat centraler voor iedereen

waar ga je de tafel ed. zetten? hoeveel m² is 'ie?
Als ik 'm heb kan ik er volgende week al in!