Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Aster_ schreef:Ik zal het antwoord wel overtypen
P(2 goede kaartjes) = P(2 goede en 1 fout kaartje) = 0
Want als je twee kaartjes goed neerlegt is de derde automatisch ook goed. Dus 2 goede en 1 foute van de drie is onmogelijk.
Je kunt 3 kaartjes op 6 verschillende mogelijkheden neerleggen en slechts 1 daarvan is goed. Dus de kans is 1/6
Want als je twee kaartjes goed neerlegt is de derde automatisch ook goed. Dus 2 goede en 1 foute van de drie is onmogelijk.
Je kunt 3 kaartjes op 6 verschillende mogelijkheden neerleggen en slechts 1 daarvan is goed. Dus de kans is 1/6
Phylos schreef:Gooi 1x met 3 zuivere munten. stochast x is aantal keren kop
A: Geeft ook nu weer die kansverdeling. (is geen vraag, maar ze maken hem wel en ik snap hem niet
B: bereken de variantie van het aantal keren kop (geen idee wat variantie is, nog nooit van gehoord)
Aster_ schreef:Phylos schreef:Gooi 1x met 3 zuivere munten. stochast x is aantal keren kop
A: Geeft ook nu weer die kansverdeling. (is geen vraag, maar ze maken hem wel en ik snap hem niet
B: bereken de variantie van het aantal keren kop (geen idee wat variantie is, nog nooit van gehoord)
Ehm,
Zuivere munten betekend iig dat de kans op kop 0,5 is.
FantasyB schreef:Hoe flikt hij het.
Er is een jongen waar ik al jaaaaren een zwak voor heb. En hij ook voor mij. Maar sinds 2 jaar weten we het van elkaar zegmaar. Door hem is mijn eerste echte relatie ook stukgelopen.. Toen heb ik hem heeeeeel lang niet meer gesproken.
Toen ik na enige tijd wat met Eelco kreeg en hij ging een week weg, zag ik die jongen weer een paar keer en heeft hij me geprobeerd te zoenen. Toen heel lang niet meer gesproken. Wel af en toe gezien, maar toen gebeurde er niks. En nu is Eelco weer weg en wil hij weer afspreken en lunchen enzo.
Het kriebelt, maar ik mag dit nietDeze jongen is slecht voor me hoofd
Chris schreef:Ooeh dat is niet chill.. Heel banketstaaf gezegd, misschien vind hij je vooral heel interessant omdat je een vriendje hebt? Of is dat helemaal niet zo?