superpony schreef:Ik blijf wel lezen en vraag me af of iedereen er ook echt mee kan rondkomen of de meesten het erbij doen, nog thuis wonen een man met goed inkomen hebben etc etc..........Ik kan er ( nog ) niet van leven iig.
Ik kan er ook niet van leven hoor. Was het maar waar. Dan zat ik niet 40 uur per week op kantoor. En mijn man werkt ook fulltime. Onze webshop is eigenlijk een beetje een uit de klauwen gelopen verkoopstunt voor mijn schoonzusje. Die heeft een kapsalon in het noorden waar ze ook sieraden verkoopt. Toen zij opvakantie ging voor 2 weken, zei ik `Geef mij je sieraden maar. Die verkoop ik wel allemaal als jij op vakantie bent`. Ik heb toen bijna 70% van haar sieraden verkocht en zo is het balletje gaan rollen. Ik vond het zo leuk, dat ik zelf gestart ben en mijn man doet de horloges. In principe doen we het samen, maar ik bepaal meer de inkoop van de sieraden en hij van de horloges.
Voor de mensen die dingen versturen. Wat doen jullie bij reclamaties dat het niet aangekomen is of kapot is ontvangen......