gevraagd; 0 maanden productie ervaring.
Heb al meer dan een jaar productie ervaring dus dat scheelt

Vervaldatum was eind mei dus zal nog wel nieuw zijn.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sieppus schreef:Lieve mensen ik heb nog steeds een baan voor jullie, als groom in Duitsland. Na jah, ik niet de chef. Dus als je echt wil werken en je hebt ervaring. Pb me maar!!!
x_Jeanine_x schreef:Bokkers,
Degene die nog een baantje/vakantie werk zoeken???
Centerparcs zoekt nog mensen
op alle parken! http://www.centerparcs.nl/info/NL/NL/HRM/Home
Werken bij Centerparcs Heijderbos? In Gennep, onder Nijmegen.
is 15 mei de banenmarkt!
Meer info?
Kan je mij PB'en (werk bij Heijderbos)
Of Centerparcs zelf mailen!
x_Jeanine_x schreef:Bokkers,
Degene die nog een baantje/vakantie werk zoeken???
Centerparcs zoekt nog mensen
op alle parken! http://www.centerparcs.nl/info/NL/NL/HRM/Home
Werken bij Centerparcs Heijderbos? In Gennep, onder Nijmegen.
is 15 mei de banenmarkt!
Meer info?
Kan je mij PB'en (werk bij Heijderbos)
Of Centerparcs zelf mailen!
dide schreef:Elicious lijkt me erg irritant, maar misschien is hij wel ziek.
Ik heb net een gesprek gehad voor een baan als cassiere. Als ik aangenomen word krijg ik het geweldige loon van €700 in de maand voor 40 uur in de week... Ik heb wel doorgroei mogelijkheden (godzijdank), maar als de nood niet zo hoog was geweest dan ik er vriendelijk voor bedankt
.
Ineke2 schreef:dide schreef:Elicious lijkt me erg irritant, maar misschien is hij wel ziek.
Ik heb net een gesprek gehad voor een baan als cassiere. Als ik aangenomen word krijg ik het geweldige loon van €700 in de maand voor 40 uur in de week... Ik heb wel doorgroei mogelijkheden (godzijdank), maar als de nood niet zo hoog was geweest dan ik er vriendelijk voor bedankt
.
Echt??? Een bijstandsuitkering is meer
Citaat:ja maar die krijg je alleen als je 27 of ouder bent
anders krijg je jongeren uitkering dat is net zoveel
Ineke2 schreef:Citaat:ja maar die krijg je alleen als je 27 of ouder bent
anders krijg je jongeren uitkering dat is net zoveel
Ik kreeg in 2007 toen ik helaas geen baan had een bijstandsuitkering van rond de 700 euro netto. Ik was toen 25/26 jaar dus ik weet niet waar je dat vandaan hebt?
In elk geval vind ik dat die supermarkt schandalig weinig betaald voor 40 uur hard werken
dide schreef:En ik denk inderdaad dat de werkgevers weer heel hard zitten te lachen! Die verlengen de contracten van mensen die het minimum loon hebben niet meer. De nieuwe lading mag dan binnen komen omdat ze nog minder kosten. Het irritante is dat ze het ook nog kunnen flikken ook, de banen zijn zo schaars dat zelfs die banen makkelijk bezet worden.
Ik kan me er echt ontzettend boos om maken! Sommige mensen kunnen gewoon niet beter (en dat is in mijn ogen echt niet erg) en die zijn de dupe al doen ze nog zo hun best. Net zoals uitkeringen voor mensen die echt niet kunnen werken (denkend aan (meervoudige) gehandicapten). Die moeten altijd rondkomen van de minimale bijstand. Dat betekend dus bij kinderen of familie van minder bedeelden (of overledenen) dat ze NIETS kunnen doen want de verzorging die de mensen vaak nodig hebben kost al hun bijstand. Als dit nog minder word kunnen ze helemaal niets meer doen, zelfs een setje nieuwe kleren voor de zomer is dan teveel gevraagd.
Nederland begint steeds meer een andere (in mijn opzicht verkeerde) mentaliteit te krijgen. Ikke ikke ikke en de rest kan stikken!
Zo ik heb even mijn hart gelucht.
dide schreef:ik heb morgen ook een gesprek bij de tnt en bij een bedrijf wat demonstraties doet. Zo heb je weken geen gesprek en zo 3 in twee dagen.
Voor de demonstraties moet ik wel een zzp nummer aanvragen, maar het betaald flink dus ik denk wel dat dat loont. Heeft iemand hier er misschien ervaring mee?