Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
purny schreef:Huishoudkunde kreeg ik gelijk 2 weken later terug, zo zie je maar dat het overal anders is.
Mag er een 2,5 voor halen en dan sta ik nog voldoende

Blingh schreef:purny schreef:Huishoudkunde kreeg ik gelijk 2 weken later terug, zo zie je maar dat het overal anders is.
Je zit ook op het ROC denk ik?
Wij maken de toetsen allemaal via blackboard behalve huishoudkunde. Beetje jammer maar als ik daar een onvoldoende voor haalMag er een 2,5 voor halen en dan sta ik nog voldoende
Jolandaa schreef:Spannend Nienke!
Morgen laatste stage dag, weet niet of ik nou blij ben of juist verdrietig.
Bewoner van de afdeling ging vd week huilen omdat we weg gaan
Blijkt wel dat je werk gewaardeerd werd.
Dus het was allemaal weer lekker vaag.. xxnienke94 schreef:IK BEN GESLAAGD!! vraag me aub niet hoe het gegaan is hihi..
het begon al dat ik een brief kreeg waarin stond dat 21 juni bepaald werd door de examencommisie of ik geslaagd was, hoe ik dat dan hoorde stond er niet in. Ik maandag ochtend meteen me mentor gemaild want ik zou 21 Juni de hele dag niet thuis zijn dus of ze me als ze zouden bellen op me 06 wilde bellen. Hele week geen reactie dus ik ging vrijdag toch niet zo lekker van huis... op een gegeven moment was het 6 uur nog niks gehoord. Kreeg ik zaterdagmiddag een brief waarin stond dat ik geslaagd ben! Maar daar stond dan weer in dat de diploma uitreiking op dinsdag 3 Juli is.. (hoe dan?) 3 Juli valt namelijk op een woensdag...Dus het was allemaal weer lekker vaag..
!