Het is wel spijtig, maar het gesprek ging goed, dus even de moed erin houden.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Gelukkig bestaat er nummerinfo en kon ik het zo achterhalen, maar echt handig is het natuulijk niet. Ik snap dat het voor jou nog veel onhandiger is Goldenflower. Anders is het misschien een tip om een dag van tevoren alvast naar het bedrijf te rijden, dan weet je precies de route en zul je niet meer zo snel verdwalen.
Ga je volgende week maandag beginnen? 

Zoiets kun je beter kwijt dan rijk worden.
Het is wel goed dat je maar een smoesje verzon. Wie weet, had je niet naar je zin als je daar werkte. Zeker als ik je verhaal lees, dat het liefst VIER maanden heeft geduurd!
Ik vind hun gewoon ongemanierd.
Soda schreef:Nou ja, het was niet echt een smoesje want ik heb ook écht een andere baan. Als dat niet zo was geweest, had ik gewoon gezegd dat ik niet wil werken voor een organisatie die zo slordig om gaat met andere mensen. Het was meer bedoeld als een klacht tegen de onzorgvuldigheid waarmee er maar wordt omgesprongen met sollicitanten. Alsof solliciteren nog niet vervelend genoeg is, dan kunnen bedrijven toch het fatsoen opbrengen je op de hoogte te houden van het verloop van de procedure?!
Dat klopt helemaal wat je zegt over sollicitatieprocedure. Het is helemaal niet leuk voor ons en we willen ook graag duidelijkheid ipv jezelf afvragen of je wel of niet langs mag komen
Maar gelukkig had ik voor de zekerheid routebeschrijving uitgeprint en een beetje uit mijn hoofd geleerd en ondertussen hoorde ik hele tijd na zoveel meter rechtsaf blabla met eeuwige hokje met route wordt berekend. Gelukkig reed ik in een keer goed.
Op de snelwegen heb ik nooit probleem (lekker overzichtelijk), maar vind een stad (zeker het centrum
) altijd rampzalig. Op terugweg deed ie wel opeens!
In het begin was ik nog gespannen, maar werd wel wat losser na een tijdje. Ik had een gesprek met eigenaar-directeur en heb begrepen dat voor komende 2 maanden lastig is ivm nieuwe medewerkers en stagiaires. Maar hij gaat met een andere accountant bespreken en volgende week krijg ik een bericht van hem. Toen ik in mijn auto stapte, zag ik dat we bijna anderhalf uur heb gepraat! Tot en nu toe is dat een langste gesprek. Ik hoop echt dat ik voor een 2e keer langs mag komen. Het lijkt me een leuke bedrijf en hij was ook aardig. 
Soda schreef:Is het een open sollicitatie? Dat zou ik er wel bijvermelden. Ik vind het nog wel erg kort, het is een begin- en een eindzin, dat is wat moeilijk feedback gegeven.
Hondentrimsalon is in ieder geval één woord en ik vraag me af of het nuttig/nodig is om nu al zo gedetailleerd in te gaan op werktijden/uren. Maar dat hangt ook af van het type sollicitatie.