1tje moeten afwijzen omdat ik elk moment kan bevallen maar de andere is voor pas in augustus. Fijn dat mensen weer een beetje op vakantie gaan
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
mijn prijzen vind ik nu wel prima. De concurrentie in Gent is erg hoog dus hogere prijzen betekenen meteen dat je overal uit valt. En ik doet het echt meer als hobby waar ik wat voor krijg. Als ik geld wil verdienen ga ik echt wel wat anders doen haha.Maureen95 schreef:Helemaal onderaan de website vind je de formulieren:
https://pawshake.zendesk.com/hc/nl/arti ... nnismaking
Het is dat ik nog te weinig ervaring in trouwfotografie heb, anders had ik je graag van dienst willen zijn
Nou is Arnhem wel iets te ver helaas
Maar Bokker Capopjekop woont daar volgens mij wel in die buurt. Anders kan je haar nog contacteren
Gelukkig kan ik nog wel aan huis komen voor katten etc.
mooo hoor en veel klanten zeg!
(Ik weet dat eerder iemand opteerde om dan af en toe korting te geven. Maar dat is dan ook weer zo'n gedoe om het te laten weten dat ik denk; laat maar.
)
Nu ging ik wel altijd naar het park om in de schaduw te zitten (waar het koeler was dan waar de hond binnen zat) maar volgens de eigenaars maakte het echt niet veel uit dat het om 14u een paar graden warmer was dan om 13u.