Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
IlovePuk schreef:Ik heb ook kunst! Ik lees alle stof door en maak daar een samenvatting van. Daarna ga ik gewoon examens van voorgaandejaren maken denk ik.... Ik heb het ook bijna nooit geleerd aangezien we nooit toetsen maakten
XiiaaooNaa schreef:Upload die bestanden anders naar jezelf via wetransfer.
Dan krijg je een link (een download link) waarmee je alles kan downloaden.
Die link kan je dan hier neerzetten zodat iedereen die het wil het kan downloaden.
Maarja van zelf samenvatten leer je wel het meest... Ik ben trouwens dit jaar echt heel slecht in geschiedenis terwijl ik er vorig jaar gewoon een ruim voldoende voor stond, vind het lastig om te leren.
dreamheart schreef:Zijn er hier eigenlijk mensen die zevens of achten scoren voor oude Nederlands examens uit de bundel? Mij lukt het ècht niet om beter te worden of leren van fouten
Dat doe ik namelijk zelf ook altijd Joy_Mennings schreef:dreamheart schreef:Zijn er hier eigenlijk mensen die zevens of achten scoren voor oude Nederlands examens uit de bundel? Mij lukt het ècht niet om beter te worden of leren van fouten
In de bundel niet, maar wel een keer toen we klassikaal oefenden. Maar misschien kijk je zelf te streng naDat doe ik namelijk zelf ook altijd
dreamheart schreef:Zijn er hier eigenlijk mensen die zevens of achten scoren voor oude Nederlands examens uit de bundel? Mij lukt het ècht niet om beter te worden of leren van fouten
jippie5 schreef:Wat is het verschil tussen dracht en doordringend vermogen? (Natuurkunde)