Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Bij ons is 't altijd heel uitgebreid, gaat een heel jaar aan plannen ongeveer aan vooraf! Er mag wel steeds minder, maar niemand houdt zich daaraan, je zit in de 6e dus volgend jaar ben je weg, waardoor er nog weer minder mag. Volgende week vrijdag is 't zo ver

)
http://www.gelderlander.nl/regio/nijmeg ... -1.5949233
) stonden alle 6e klassers klaar voor de dans. Er werd omgeroepen dat we gingen opstijgen blabla. Tijdens de dans zagen we de heli al dus iedereen werd enthousiast, de rest van de school wist toen nogniet dat de heli voor ons was. Nu werd er omgeroepen dat de lading te zwaar was en dat we lading kwijt moesten. Daarna dus de bloemen en "paniek' gevolgd door een noodlanding van "ons vliegtuig'. Hier sloot later de middagshow weer op aan waar we op een onbewoond eiland terecht kwamen enxo. Het was legendarisch!!!
Hebben jullie echt heel erg leuk gedaan!
Melisjeee schreef:Dit is een examen die je mag aanvragen als je studievertraging hebt opgelopen en het centraal examen hebt voorbereid op de ‘oude’ methode. Zal dus wel zijn omdat er nu natuurlijk allerlei nieuwe examens gaan plaatsvinden. Voor Scheikunde, Natuurkunde en Biologie als ik het goed zeg. Maar waarom je dan alleen Bio als bezemexamen hebt snap ik dan niet helemaal

CastaMickey schreef:Onze stunthttp://www.gelderlander.nl/regio/nijmeg ... -1.5949233
Het was een onderdeel van de hele dag. Nadat we 's ochtends iedereen hadden ondergetekend en ingepakt hadden met vershoudfolie (en een paar lessen verstoord hadden) stonden alle 6e klassers klaar voor de dans. Er werd omgeroepen dat we gingen opstijgen blabla. Tijdens de dans zagen we de heli al dus iedereen werd enthousiast, de rest van de school wist toen nogniet dat de heli voor ons was. Nu werd er omgeroepen dat de lading te zwaar was en dat we lading kwijt moesten. Daarna dus de bloemen en "paniek' gevolgd door een noodlanding van "ons vliegtuig'. Hier sloot later de middagshow weer op aan waar we op een onbewoond eiland terecht kwamen enxo. Het was legendarisch!!!
. 
Jammer! Imke1998 schreef:Melisjeee schreef:Dit is een examen die je mag aanvragen als je studievertraging hebt opgelopen en het centraal examen hebt voorbereid op de ‘oude’ methode. Zal dus wel zijn omdat er nu natuurlijk allerlei nieuwe examens gaan plaatsvinden. Voor Scheikunde, Natuurkunde en Biologie als ik het goed zeg. Maar waarom je dan alleen Bio als bezemexamen hebt snap ik dan niet helemaal
Aangezien je weet wat het is, ga ik je even de oren van het hoofd vragen!![]()
Wat bedoelen ze precies met voorbereid op de 'oude' methode? Is er groot verschil tussen de examens van vorig jaar en dit jaar in die vakken? We hebben niet zo veel voorlichting over de verschillen gehad (zeg maar: geen).
)
En wiskunde heeft in het laatste hoofdstuk alle examenstof staan, dus dat gebruik ik gewoon om wiskunde voor te bereiden.