Moet die morgen dus maar even verzetten oeps haha. Ik wil dan idd ook gaan werken en al wat gaan sparen.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Moet die morgen dus maar even verzetten oeps haha. PeerAppel schreef:paljaslaura schreef:Ha ik hou al die opdrachten geen eens meer bij![]()
Als ik nu ineens in mn kop zou halen door te willen gaan zou ik echt niet weten hoe haha. Succes Femke!
Heb ik ook inderdaad. Heb jij al iets van een gesprek gehad met je SLB'er over stoppen/switchen? Ik heb er morgen een. Wil eigenlijk stoppen en dan een tussenjaar houden, veel werken en dan een maandje naar Australië, maar mijn ouders zijn echt enorm anti-tussenjaar. Vinden ze voor mensen zonder toekomst, motivatie en wilskracht om van hun luie reet af te komen.
maai_ke schreef:XMell: Wat balen zeg en wat een zooitje maken ze ervan bij jou hogeschool! Ik zou er inderdaad nog eens achteraan gaan, dit is overmacht en het is zonde om daarvoor te stoppen.
@kimm: Spannend, denk je dat je het goed gemaakt hebt?
Iemand nog tips voor het maken van een casustoets? Ik heb dinsdag mijn eerste toetsen en ik weet van mezelf dat casustoetsen niet mijn sterkste punt zijn zeg maar.
Kiimm_ schreef:Dat heb ik in mijn tentamens ook moeten doen. Inderdaad vooral de theorie vermelden in je antwoord en goed onderbouwen.
Mijn vakantie zit er op, morgen krijg ik wel mijn tentamencijfers terug en mag ik ze inkijken. Dus kan eigenlijk niet wachten
Flicka12 schreef:Kiimm_ schreef:Dat heb ik in mijn tentamens ook moeten doen. Inderdaad vooral de theorie vermelden in je antwoord en goed onderbouwen.
Mijn vakantie zit er op, morgen krijg ik wel mijn tentamencijfers terug en mag ik ze inkijken. Dus kan eigenlijk niet wachten
Ben benieuwd naar je cijfers! Heb je er een goed gevoel over?![]()
Voor mij begint morgen de tentamen week met het tentamen algemene economie, de stof zit er goed in, dus ik hoop dat het goed komt![]()
De rest van de week heb ik nog tentamens van HRM, organisatie & management en onderzoeksvaardigheden.