Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
gomir schreef:Pivione schreef:Gomir ik zou voor vast gaan. Als arts is het ontzettend belangrijk om ergens 'binnen' te komen en een 'naam' op te bouwen. Ik denk dat je daarna makkelijker kan rouleren van plek.
<SNIP>
Heb voor mezelf de knoop eigenlijk al doorgehakt en ik ga dinsdag gewoon eens kennismaken op die tijdelijke plek. <SNIP>
Yonne schreef:Ik ben de dag ook weer begonnen met een afwijzinggok dezelfde als Anneert..
Begrijp ik hieruit dat je ook graag in de gehandicaptenzorg zou willen werken Anneert?
Dimple schreef:Ik denk dat je een goede keuze hebt gemaakt Gomir. Dat geeft rust!![]()
Bailey, succes!! laat je weten hoe het was?
Fangio, welke regio zit je? En welkom hier![]()
Cowboy..........zeker weten dat je een man bent met die valse smilies richting Gomir?![]()
Dimple schreef:Fangio, welke regio zit je? En welkom hier
Fangio schreef:Dimple schreef:Fangio, welke regio zit je? En welkom hier
Zeeland, slechte regio xD
Aangezien ik bezig ben met een nieuw CV te maken, mag ik eens wat vragen stellen aan de ervaringsdeskundigen hier? Ik heb namelijk wat twijfels.
(gaat dus om net afgestudeerde hbo-verpleegkundige)
- Zal ik mijn stages blijven vermelden? Ik kreeg namelijk van iemand de tip om die juist weg te laten, omdat het niet echt werkervaring zou zijn, maar ik heb ook een buitenlandse stage gedaan, dus ik dacht dat dat juist wel goed zou staan? Verder heb ik op een zomerbaantje in het ziekenhuis na ook niet echt relevante werkervaring
- Studentenbaantje vermelden? Werk hier dus nog steeds in de weekenden en wil dit ook niet opzeggen voor ik wat anders heb.
- Ik heb tijdens mijn opleiding in de studentenraad gezeten plus nog wat dingetjes, vermelden of niet? Ik vind dit een pluspunt omdat je zo ook nog eens extra leert in een team werken en communiceren e.d. of staat dat juist te opschepperig en heeft het geen betekenis voor werkgevers?
- LinkedIn profiel, vermelden of niet? Heeft in mijn geval niet zo veel extra waarde, zeg maar CV + foto met wat extra uitleg bij m'n extracurriculaire activiteiten, maar misschien vinden werkgevers dit fijn?
- Vrijwilligerswerk vermelden? Heeft niets met m'n vakgebied te maken ook...
Iig al heel erg bedankt voor het meedenken, want ik ben de weg een beetje kwijt op het moment
Fangio schreef:Dimple schreef:Fangio, welke regio zit je? En welkom hier
Zeeland, slechte regio xD
Solleke_Noah schreef:Dat je na je verdere ontplooiing in de talen doorhad dat je hart toch bij rechten ligt? En dan een beetje motiveren hoe je opleiding klassieke talen een meerwaarde is