Mijn SE-cijfers zijn 5,5, 5,9 en 4,7. Moet er nog 5 ofzo

Die lage regione is nooit leuk, 6 of niet
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

EskeGirl schreef:Is te doen toch?
Mijn SE-cijfers zijn 5,5, 5,9 en 4,7. Moet er nog 5 ofzo
Die lage regione is nooit leuk, 6 of niet
. Aan het einde van het jaar wil ik maatschappijleer namelijk hebben afgesloten met (afgerond) een 8 
) . Komende keren extra ons best doen

EskeGirl schreef:Ik vind alles zo frustrerend... heb keihard gewerkt, alles bijgehouden, m'n halve vakantie aan leren besteedt, ik ben op. En wat krijg ik terug? Vieren, vijven en afgeronde zessen.
Ben echt kapot, ik wil en kan echt beter, maar het lukt gewoon niet
. Ik heb de moed voor peptalks ook al opgegeven, misschien niet zo aardig, maar op gegeven moment wist ik gewoon niet meer wat ik moest zeggen.. Maar kop op Esmée! Het jaar is nog niet om en je hebt nog ontzettend veel kansen om je cijfers op te halen
). Mijn laagste punt dit jaar is nu een 6 voor wiskunde (ik heb ook niet zoveel punten in mijn lijst staan), maar ik heb scheikunde nog niet terug, dus daar gaat snel verandering in komen vrees ik
EskeGirl schreef:Ik vind alles zo frustrerend... heb keihard gewerkt, alles bijgehouden, m'n halve vakantie aan leren besteedt, ik ben op. En wat krijg ik terug? Vieren, vijven en afgeronde zessen.
Ben echt kapot, ik wil en kan echt beter, maar het lukt gewoon niet

Ik ben misschien wel iets te hard voor mezelf maar ik vind dat zo poedersuiker. Imke1998 schreef:ZeSteigert schreef:Nope gelukkig niet
Vorig jaar al gehad, helaas dit jaar ANW
Hier ook. Daarom vond ik het dus zo raar dat iedereen het over maatschappijleer had.
Ik heb sinds kort eindelijk een nieuwe telefoon.![]()
Mn oude telefoon ging na 3 jaar op een gegeven moment gewoon niet meer aan...
Heerlijk, die hedendaagse technologie. Welke heb je nu gekocht?
bahbahbah
moet alleen mijn latijnpunt nog terugkrijgen en ben echt heel blij alsdan hoger is dan een 2... Heb namelijk de hele toets met een ander gedicht in mijn hoofd gezeten dan het was.... Lekker dan en normaal zou ik al een 3 ofzo halen