Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Hiermee bouw je elke maand een ATV dag op, wat resulteert in 12 extra vrije dagen per jaar. Opgeteld heb ik dus 25 + 12 vrije dagen per jaar
Ik heb altijd te veel dagen, neem minimaal elke maand 1 dag vrij, en als ik dagen over heb aan het eind van het jaar krijg ik die uitbetaald en een deel kan ik meenemen naar het volgende jaar wat resulteert in nog meer vrije dagen.
Doorbreekt even lekker het drukke ritme. Jans schreef:DTP'en wordt de komende jaren wel steeds minder. Alles gaat meer naar digitaal toe. Overigens hebben wij hier naast een UX afdeling ook een designafdeling die het digitale (banners en platen op de site, e-mails, eigen fotostudio etc) en offline DTP (folders) werk doet.
Nu kom ik lekker met de deur in huis vallen.. maar ik ben dus Wendy. Heb me volgens mij op één van de eerste pagina's gemeld.
Oh en ja
ik ben verschrikkelijk zúúr inmiddels van m'n huidige functie
. Heb eerst een jaar kunstacademie gedaan waar ik mijn creativiteit beter heb leren ontwikkelen. Daarna hbo ICT media design, met de route digital publishing en bij beide stages UX gedaan en bij m'n laatste stage dus ook communicatie erbij gedaan. Nu ben ik dat laatste aan het verfijnen met een (pre)master Communicatiewetenschap, volgend jaar de route media & beïnvloeding. 
tis wel fijn om de mogelijkheden te weten. Dat iets wat ik ontwerp ook gebouwd kan worden 

Selina schreef:Vond webdesign echt vreselijk, ben totaal niet technisch. Mijn website heb ik zelf ontworpen en m'n vriend heeft hem gecodeerd. Handig een IT'er als vriendje
Thesserd schreef:Ik schrijf ook geen code. Ik probeer wel van de technieken op de hoogte te blijven, tot een bepaald niveau, maar that's it
@jans ik weet dat dat niet bij elk bedrijf kan, maar mocht iemand de mogelijkheid hebben, zou ik zeggen; doen! Is echt relaxed. Je werkt volledig full time, maar standaard elke maand er een dagje tussenuit
Wow Meraki, dat is wel poedersuiker zeg... Kan me voorstellen dat je dan niet met plezier heen gaat elke dag.
en ik het gros van de dag zit te bokken, facebooken en spelletjes speel.
.