anders was ik ook een baan gaan zoeken Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
anders was ik ook een baan gaan zoeken miinynke schreef:even vraagje voor de mensen die dit jaar afstuderen. Gaan jullie meteen aan het werk? Ik zit er zelf toch wel aan te denken om een jaar te gaan reizen.Meer die dit hebben?
__nina schreef:miinynke schreef:even vraagje voor de mensen die dit jaar afstuderen. Gaan jullie meteen aan het werk? Ik zit er zelf toch wel aan te denken om een jaar te gaan reizen.Meer die dit hebben?
Ik zit nu in mijn 3e jaar, maar ik wil als ik mijn diploma heb nog wel een jaartje wat anders doen.
Nu kan het nog, straks zit je met een huis en een baan.
miinynke schreef:haha ik heb ook anita als begeleider en popma als beoordelaar! Hij is ook mijn assessor hihi. Kreeg meteen mail terug, fijn dat je op schema ligt succes. Oke top!

Persoonlijk denk ik dat daar veeeel beter op aangesloten kan worden. Sowieso moet de povo overgang een stuk beter verlopen, wat kinderen soms nìèt weten als ze op de middelbare school komen is schrikbarend.
Zegt een overduidelijke allochtoon vandaag tegen mij: 'Mevrouw, ik had altijd een hekel aan allochtonen, tot ik er achter kwam dat ik er zelf een ben.'
Was zelf in de volle overtuiging dat hij dat wel wist, dus ik lag zowat naast mijn stoel van het lachen. 
En het is zo'n melige klas, ik heb echt moeite om dan serieus te blijven.
Nakomen vind ik ook niet altijd nodig hoor, soms zet ik ze gewoon lekker op de gang met strafwerk. Weet je, het ligt bij dit niveau ook wel eens aan de sfeer in de klas (zoals je al zei), niet zozeer aan de leerling. Ik laat ze alleen nakomen als ze echt stout zijn geweest, meligheid zie ik nog wel door de vingers.
). Een tweede klas die normaal ontzettend druk is, zit nu doodstil te kleuren/werken aan hun klimaatkaart. Hoe kan het toch dat supersuffe opdrachten zo lekker rustgevend werken bij ze
)
Dat probeerde ik gisteren al inderdaad, maar toen waren we klassikaal aan het lezen en er zitten wat druktemakers tussen die daar weer op reageren. Dan ga ik dat met ze doen! Dankjewel!