Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Dimple schreef:Splash, je hebt nu toch geen baan of wel? Dan is het toch lastig om enthousiast te zijn over een baan terwijl je zonder zit? Jammer dat ze daar niet door heen hebben gekeken.
Jolliegirl schreef:Ik was bij de grote gele m in 7 minuten weer buiten...
Bij mn huidige baantje heeft het anderhalf uur geduurd
Cayenne schreef:Ik ben trouwens wel benieuwd in hoeverre en op wat voor manier jullie je kwaliteiten aanprijzen en in hoeverre je open bent over minder goede kwaliteiten die nog bijgeschaafd moeten worden voor de werkzaamheden. Ik heb waarschijnlijk binnenkort een gesprek en zal mezelf dan wel een beetje moeten verkopen om aanspraak te kunnen maken op een contract, maar ben er ontzettend slecht in.
rockwitch schreef:Whaha ik had gereageerd op een functie via een uzb toen ik net mijn baan kwijt was, daar was ik toen niet voor in aanmerking gekomen, maar werd net gebeld door het uzb of ik nog beschikbaar ben, voor een functie bij een gerechtsdeurwaarder, per direct. Moet voor 1 uur een scan van mijn paspoort mailen en dan gaan ze me gelijk voorstellen.
En toen had ik nog gereageerd op een vacature voor dierenartsassistente vandaag, werd ik daarna gelijk voor gebeld, toevallig zelfde uzb alleen andere vestiging, of ik vandaag bij het uzb op kennismaking wil komen, dan kunnen ze me bij die praktijk voorstellen.
Pff ineens alles tegelijk, vet spannend.