@Mear: Haha, gebeurt mij ook wel eens hoor

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Kaaaren schreef:Leuke filmpjes!![]()
Als ik nog paar persoonlijke tips mag geven voor de volgende keerzou ik closup en wide beelden een beetje meer afwisselen. Sommige beelden zijn erg donker, in het eerste filmpje zie je bijvoorbeeld niet wat ze aan het mixen is in de kom. De eerste beelden van de kwartel vindt ik niet echt smakelijk. Dat was mooier geweest om beetje uit te zoomen. Ook ga je hier in een keer met versnelling werken, wat ik niet terug zie in de andere filmpjes. tot slot misschien nog een intro toevoegen zodat je er niet zo meteen invalt.
Hoop niet dat het lijkt dat ik je zit aftekraken, bedoel het goed!
Mellis86 schreef:whoehoe hier helemaal happy! Vandaag benaderd door een paardentijdschrift voor een interview nav Angst & Paard website!! Wie had dat gedacht, het ombouwen en even energie erin steken heeft toch z'n vruchten afgeworpen. Dat motiveert!
Mellis86 schreef:Zo het interview is geweest net, toch nog een lang gesprek gehad. Mijn ervaring met interviews is dat het meestal met vijf minuten is bekeken. Maar toch bijna 40 minuten aan de telefoon gezeten. In de volgende editie van de h.oef.slag gaan jullie mij vinden inclusief de galop foto op het strand en vermelding naar de website! Me Happy!
connepon85 schreef:Mellis86 schreef:Zo het interview is geweest net, toch nog een lang gesprek gehad. Mijn ervaring met interviews is dat het meestal met vijf minuten is bekeken. Maar toch bijna 40 minuten aan de telefoon gezeten. In de volgende editie van de h.oef.slag gaan jullie mij vinden inclusief de galop foto op het strand en vermelding naar de website! Me Happy!
Ook leuk voor Babette die de foto's heeft gemaakt!!!!Ze zetten dat er wel bij toch??
connepon85 schreef:Mellis86 schreef:whoehoe hier helemaal happy! Vandaag benaderd door een paardentijdschrift voor een interview nav Angst & Paard website!! Wie had dat gedacht, het ombouwen en even energie erin steken heeft toch z'n vruchten afgeworpen. Dat motiveert!
Wat super!!! Gefeliciteerd!!!:D:D
![]()
![]()
@LHO met welke camera heb je die filmpjes gemaakt en met welk programma bewerkt??
Georgette schreef:Mear, lees dit artikel maar eens over sieraden met nikkelhttp://www.vwa.nl/actueel/inspectieresu ... n-sieraden