Net op het werk de rijbroeken moeten goedhangen en daar hing camel tussen ik vond het echt geen mooie kleur dus dan doe we donkerbruin

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Amees schreef:@xjosee, ik heb ook een rijbroek in die kleur!!
Amees schreef:Wat een leukerd!!!
Xjosee schreef:Amees schreef:Wat een leukerd!!!
Hoe heet jij eigenlijk?![]()
Ze heet nu Bèsamé, dat korten ze nu af naar Bessie, maar dat vind ik echt zo'n trekpaard naam. Dus ga haar omdopen tot Amee (Bèsamé blijft wel haar wedstrijdnaam tegen de tijd dat ik op wedstrijd ga, hihi)
Bij het Gareel stond dat donkerbruin ook mocht, heb zelf inderdaad altijd max. €30,= voor een rijbroek betaald haha. Maar degene die ik nu mooi vind zijn 80 en 90 met de korting bij het Gareel. Maar goed, je loopt er wel weer hele dagen in, dus kwaliteit mag ook wel wat kosten.
Amees schreef:Xjosee schreef:
Hoe heet jij eigenlijk?![]()
Ze heet nu Bèsamé, dat korten ze nu af naar Bessie, maar dat vind ik echt zo'n trekpaard naam. Dus ga haar omdopen tot Amee (Bèsamé blijft wel haar wedstrijdnaam tegen de tijd dat ik op wedstrijd ga, hihi)
Bij het Gareel stond dat donkerbruin ook mocht, heb zelf inderdaad altijd max. €30,= voor een rijbroek betaald haha. Maar degene die ik nu mooi vind zijn 80 en 90 met de korting bij het Gareel. Maar goed, je loopt er wel weer hele dagen in, dus kwaliteit mag ook wel wat kosten.
Ik heet Laura![]()
Mijn broeken kosten altijd zo rond de 80En nu is het inderdaad belangrijk dat de kwaliteit goed is...
Amees schreef:Hahaha ik ben ook verschrikkenlijk slecht in namen! Amees slaat terug op mijn paard Amazing
Xjosee schreef:Amees schreef:Hahaha ik ben ook verschrikkenlijk slecht in namen! Amees slaat terug op mijn paard Amazing
Oh gelukkig een lotgenoot, ik vind je nu al aardigHahaha, ik ben momenteel eigenlijk verschrikkelijk moe maar heb ontzettend veel zin in morgen (dan komt mijn mooie dame) dus ik kan niet slapen. Soms wordt ik zo moe van mezelf, hihi.