Dacht dat het nog wel aardig ging (na 2,5 week leren mag dat ook wel) maar, wel met heel streng rekenen voor mezelf, kom ik uit rond de 4,5. Baal echt ontzettend, daar gaat m'n examen

Marive, dat heb ik ook!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Douce schreef:Ik heb vanaf vraag 25 niets meer gemaakt, heb geen vraag 27, 28 en 29 zien staan. Had 't kunnen weten, baal flink want stond een 7.5 voor m en o en 't had mijn compensatie kunnen zijn voor een 5.5 gemiddeld.... Vloek vloek.
Marive schreef:Is er iemand anders ook M&O aan het nakijken? Volgens mij klopt het antwoordmodel bij vraag 12 niet namelijk!
De vraag is dat je moet aantonen dat iets 1734 is, en in het antwoordmodel rekenen ze met 1134..
irisssssje schreef:Douce schreef:Ik heb vanaf vraag 25 niets meer gemaakt, heb geen vraag 27, 28 en 29 zien staan. Had 't kunnen weten, baal flink want stond een 7.5 voor m en o en 't had mijn compensatie kunnen zijn voor een 5.5 gemiddeld.... Vloek vloek.
Dat is echt zo poedersuiker.. Iets waar elke leraar altijd voor waarschuwt en je zelf denkt dat jou dat nooit zal overkomen.. Vervelend joh! Derest wel goed gegaan?
xShanty schreef:Marive schreef:Is er iemand anders ook M&O aan het nakijken? Volgens mij klopt het antwoordmodel bij vraag 12 niet namelijk!
De vraag is dat je moet aantonen dat iets 1734 is, en in het antwoordmodel rekenen ze met 1134..
Klopt, staat in het begin heel kort, ze halen die 25,- die per appartement per maand extra wordt gerekend er meteen vanaf. En dat is 600.
bedrag maandelijkse leasetermijn na aftrek winstopslag etc.:
1.734 - 25 x 24 = € 1.134
Tutti_Frutti schreef:xCathy schreef:Wiskunde B wordt huilen morgen...
Bluhhh!
Hier ook... hoop zo dat de meetkunde vragen meevallen en dat er niks gevraagd wordt over snelheid en acceleratie...