Nou mensen, ik ben 100% klaar
Mijn 3 thesissen liggen hier ingebonden naast mij. Exact 100 pagina's is het uiteindelijk geworden en ik ben er heel trots op 

Bij deze ben ik dus ook afgestudeerd en officiëel Master of Arts Cultural Studies
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Mijn 3 thesissen liggen hier ingebonden naast mij. Exact 100 pagina's is het uiteindelijk geworden en ik ben er heel trots op 

Wat een heerlijk gevoel moet dat zijn, helemaal klaar! Lekker van genieten!

kschulte schreef:Jullie adviseerden me het pagina's geleden al, maar vandaag heb ik eindelijk de knoop doorgehakt. Na 2 jaar studievertraging puur alleen voor de scriptie ga ik nu toch helemaal opnieuw beginnen met een nieuw onderwerp. Spannend!

De tweede lezer,vakgroep Nederlands, vond mijn scriptie wederom te slordig en dat betekent: wederom herschrijven. Ik ben van mezelf niet enorm netjes qua taal, zit meer op de inhoud en daar loop ik regelmatig tegenaan bij de studie Nederlands. Op dit moment vraag ik mij echt af of ik niet gewoon een scriptie taalbeheersing had moeten gaan schrijven
), maar op een of andere manier ben ik daar te trots voor en op dit moment wil ik eerst zelf alles eruithalen. Aan het begin was ik ook best trots op het resultaat (voor de tijd en voor een bachelorscriptie ben ik vrij diep op mijn ondewerp in gegaan), maar nu is dat er ook af en voel ik me bijna bezwaard het aan andere te laten lezen. Al moet ik daar maar over heen stappen en ga ik denk ik toch maar wat vrienden inschakelen. Het hele blije scriptiegevoel is er wel goed af.
Als je zelf al zolang op een schrijfsel kijkt zie je na een tijd ook door de bomen het bos niet meer. Heb laatst zo een paper afgegeven die ik best goed vond, maar vriendje had twijfels over de structuur. Nu heb ik hem laatst herlezen en het valt me ineens ook op dat de structuur echt op niks trekt
te laat

) en dan ga ik er zelf nog even kritisch naar kijken.
Nu alleen mijn scriptie dus nog, ik moet wat redigeer werk doen en de inleiding + conclusie schrijven en dan over twee weken mijn concept inleveren.
Alweer bijna 4 van de 6 hoofdstukken klaar, erg fijn. Nu wel een beetje lastig dat ik volgende week moet verhuizen, komt niet zo lekker uit met m'n scriptie. Maar dat is het risico van anti-kraak wonen, haha!
, maar gelukkig kreeg ik net (jep, om 23.00u
) een hele positieve beoordeling op de eerste vijf hoofdstukken van mijn scriptie. Nog één hoofdstuk, conclusie, onwijs inkorten en een zesdubbele check te gaan en dan is 'ie hopelijk af. Vind die laatste loodjes wel pittig, vooral met dit mooie weer!
Gefeliciteerd! Succes iedereen!