Studentikoos als wij zijn hier, gaan we naar Op Kamers #4 !!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

_AB_

Re: Studentikoos als wij zijn hier, gaan we naar Op Kamers #4 !!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-12 11:29

wow!! Das vroeg al in de trein! Succes ermee! En veel honing, thee en dropjes voor je keel/stem!

Naskapower

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-12 11:37

vroeg in de trein is niet leuk hé ;)
Vaak helpen van die zuig snoepjes ook.

zo. omkleden en dan naar m'n oma. :wave:

_AB_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-12 11:51

Ah, gezellig! Ik ga bijna nooit naar m'n oma. Die woont voorbij Den-Haag. En dat is vanuit Velp/Twello toch zeker 1.5 uur rijden. Of 3 uur met het ov. Ze woont in Poeldijk. Maar dat kennen jullie vast niet ;)

arans

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-12 11:53

Succes iedereen die vandaag nog tentamens heeft.

Mooi dat het goed ging Naska power!

Ik moet eerlijk zeggen dat ik vet dorst, dat komt denk ik door die halve liter. Want daar had ik al zeker bijna een liter gedronken, toen ik thuis kwam een halve liter, en vanochtend ten ik wakker werd had ik gewoon weer dorst.

Ik zou dus met dat meisje vandaag op school aan een opdracht, maar ik zie haar nergens? En normaal is ze wel optijd. Ik heb haar nummer niet, maar ze is altijd actief op facebook, dus daar al een berichtje gestuurd, maar nog niks terug gehad.

Nooit van Poeldijk gehoord nee, wel jammer dat ze zo ver weg woont

arans

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-12 12:23

Nou ik heb nog niks van het meisje gehoord, dus ik denk dat ik weer naar huis ga... lekker nuttig zo :P

Ohja, en ik had gezegd tegen de jongen van de datinsite, dat we een keer moeten afspreken en hij vond het een goed idee :D

_Mara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-12 12:51

Succes iedereen met tentamens en de kou te doorstaan. Brrr, het is echt KOUD! Ik was gisteravond uit geweest met een vriendin naar de kroeg van de vereniging aangezien daar een jongen is met wie ze ongeveer 'afgesproken' had. Ik zou tot max half 2 gaan aangezien ik de volgende dag om 9 uur tentamenbespreking had. Maar er was eindelijk goeie muziek en er was ene gezellige sfeer dus het werd 3 uur. Oeps. :') Dus maar 4 uurtjes geslapen, verrassend makkelijk en snel wakker en toen door de kou naar de tentamenbespreking. Maar ik had het liever niet willen weten, ik had 25 van de 48 punten wat ongeveer een 5.3 was.. 2 puntjes meer was een 5.5 geweest en dan had ik het gehaald! Baalde zo, als ik gewoon bij de eerste vraag het rijtje van de sheet had onthouden had ik de 2 punten al binnengesmokkeld. Aaaaah {:)-:( Maar oké, het zit dus wel ergens in me om te slagen voor dit vak, 15 juni nog maar een keer proberen.

Ik ga zo denk even masterchef Australia terugkijken en ik denk dat ik dan wel in slaap val. Want 4 uurtjes slaap is niet genoeg om de dag mee door te komen, vanavond nog werken en morgenvroeg weer naar thuisthuis, dus een middagdutje lijkt me wel verstandig. :P

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-12 13:07

_AB_ schreef:
wow!! Das vroeg al in de trein! Succes ermee! En veel honing, thee en dropjes voor je keel/stem!

Haha k had t bericht aangepast xD
Zat om 7:25 in de trein :P

En ik mag een meeloopdag doen bij dolfinarium!! :D
Hoor volgende week wanneer die is, misschien al over 2/3 weekjes en 3 dagen erna hoor k of k er stage mag lopen *\o/* zooo benieuwd! Gesprek ging echt goed. Bleek een vrouw te zijn, ik dacht een man, aan de naam te zien _O-
Mn stem was bijna weg toen k onderweg was. Kon amper iets zeggen tegen conducteur xD
Godzijdank was mn stem bij aankomst iets beter. Kon iig verstaanbaar praten.
Was wel half uur tevroeg.

xManon_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-12 13:17

Leuk Lynn!

Sharon, wat een gedoe zeg met die meisjes.. mag je zelf je groepje kiezen of word je telkens met hen ingedeeld?

He eindelijk heb ik mijn cijfer terug van het tentamen dat ik verneukt had.. ik heb een 6,2 :D
Ben er zo blij mee, het ging echt heul slecht.
Gelukkig ben ik er nu dus toch vanaf, want ik interesseer me echt niet voor grondsoorten enzo. :')
Heb verder nog een 8 terug voor bedrijfseconomie, een 8,9 voor Excel, 8 voor bodemverslag en nu nog even diervoeding en een rapportage afwachten. Zou fijn zijn als ik weer een blok af kon sluiten.

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-02-12 13:21

Aargh mijn vakken zijn zo dom soms!
Had vandaag dus een vak dat bestond uit flight mechanics en orbital mechanics. Nu heb ik flight mechanics keihard geownd, volgens mij heb ik er echt minimaal 40 van de 50 punten voor :D Wist zo goed als alles. Maar orbital mechanics ging dus minder.. Denk dat ik er max 10 punten voor heb.. Wat dus kan betekenen dat ik het alsnog niet haal ondanks dat ik zo goed was/ben in Flight mechanics -.-

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-12 13:23

XD trein waar k nu in zit kan niet gesplitst worden en heeft daardoor vertraging :')
Omg ze vertrekken niet,

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-12 15:17

Beter, manon, dat je alsnog een voldoende hebt!! *D

Das balen, Margrathea! Heb je een vak wat je niet goed ligt, haal je je hele tentamen misschien niet :(:)

Mijn trein had echt meer dan 20 minuten vertraging bij Utrecht Centraal doordat de trein niet losgekoppeld kon worden _O- pff Moesten daardoor overstappen op andere trein naar Den Haag xD Gelukkig had ik dat 's ochtends niet op de heenweg!

Naskapower

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-12 16:43

Brr het is echo koud. Omkleden naar eskimo stand en dan naar stal fietsen. Als ik geluk heb kan ik op de terugweg meerijden met auto ( lang leve vouwfiets < e )

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-12 16:49

Das boffen 8-) Lekker in de warme auto.
Ik wil ook dat ik snel mn rijbewijs heb <3 was toch wel heerlijk, gister in de warme lesauto naar de manege gebracht worden terwijl het buiten -6 graden was :')
Morgenochtend mag k weer paardrijden zeer waarschijnlijk, denk dat we dan wel in de binnenbak gaan rijden met de paarden, buiten is stervens koud xD
Net had ik ook een sjaal om mn hoofd/nek heen gebonden :+ scheelt toch wel.
Morgen verwachten ze sneeuw hier :Z

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-02-12 17:44

Ohh f*cking hell, dat heb ik weer hè. Ik kom aan bij het tentamencentrum, helemaal dood verkleumd, blijkt dat daar alleen een tentamen analyse van werktuigbouw is (lijkt dus niet eens op mijn tentamen). Ja je moet naar IO (industrieel ontwerpen) zeggen ze. 10 minuten fietsen, door de kou -.- ik kom daar de tentamenzaal binnen, weer helemaal verkleumd, ik kijk op een tentamenblad: óók niet mijn tentamen! Nog 100x op mn telefoon de website gecheckt, email, geen mailtjes gehad en geen idee waar ik heen moest :? Dus toen ben ik maar alsnog mn boodschapjes gaan doen :')
Straks even een boze mail sturen naar de docent.. Nu eerst weer beginne met Kingdom Hearts :D
Voor degenen die dat niet kennen: shame :P en: http://www.youtube.com/watch?v=NVXGKfxWAI4

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-12 17:50

Hoe kan dat dan :oo hebben jullie geen tentamenrooster met de plek waar je het hebt?

*kruipt onder dekentje* ik ken Kingdom Hearts niet :+
Laatst bijgewerkt door 1234 op 02-02-12 17:51, in het totaal 1 keer bewerkt

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-02-12 17:51

1234 schreef:
Hoe kan dat dan :oo hebben jullie geen tentamenrooster met de plek waar je het hebt?

Jawel, dat was dus de plek waar ik eerst stond, en daar bleek het niet te zijn :P

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-12 17:51

woow das naaiend!

Never_Mind

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-12 18:13

Das poedersuiker zeg!
Kingdom hearts is leeeuk :P
Heb het alleen al 5 jaar niet meer gedaan :')
Ik had die samen met m'n broer voor PS2, maar volgens mij hebben we dat spel verkocht :P

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-12 18:24

Ik speelde nooit echt spelletjes op PS, Xbox of weet ik t xD Nja alleen op de Wii maar die ligt ook te verstoffen in een doos :')

Pff k heb werkelijk nóóit schrale lippen maar nu zijn ze helemaal kapot := Heb ze al telkens met Labello ingesmeerd maar helpt niet. Is echt ook weer de 1e keer sinds een jaar ofzo dat ik labello gebruik. En door mn loopneus is dat ook helemaal gaan irriteren :+ Heel fijn, vries-weer!

Never_Mind

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-12 18:31

Ik ook niet heel actief, zeker niet sinds m'n broer m'n lievelingsspel kwijt gemaakt heeft :(
Had nooit zo'n zin om er geld aan uit te geven en hij had toch alleen maar vechtspellen :+
Toen met NDS heb ik een tijd wel veel spelletjes gespeeld, maar dat is ook minder geworden (en nu ben ik dat hele ding gewoon kwijt :') )
En nu af en toe wel eens wat op PC, maar dat is ook niet noemenswaardig.

margreet4

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-12 19:02

Oeh dat is zwaar balen als je bij het verkeerde staat! Zou ook een boze mail sturen!

Ik zat vannochend ook om 6.10uur op de fiets, brr wat was ik blij met mijn muts! Vanmiddag ook nog even een legging gekocht voor onder mijn spijkerbroek want het leek vannochtend alsof mijn benen eraf vroren! BBrrrrrr

Ook alweer boodschapjes gedaan en even met verslag bezig geweest! Nu douchen en dan mag ik van mijzelf rtl boulevard kijken en vanavond wie is de mol :D :D Jeeeuuhhh ik ben zo blij met mijn tv! En tot nu toe lijdt mijn schoolwerk er ook niet onder, wat wil je nog meer! Zo vliegen de dagen om!

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-12 19:06

ik had vandaag ook een thermobroek onder mijn broek aan xD Anders was het véél te koud xD Was alsnog koud, maargoed :P

arans

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-12 19:06

Ik doe heeeeel soms sims, maar dat heb ik al heel lang niet gedaan.

Wat rot Magrathea :(:) Raar geregeld...
Ja, manon, we worden altijd samen ingedeeld. Goede cijfers! Ik had maar 6,2 voor excel, terwijl ik maar 1 opdracht niet kon maken :=
Veder heb ik alsnog een volgdoende terug, waardoor ik nu samen een 5,5 sta. Dus dan moet ik waarschijnlijk alleen chemie en stroming en foodprocesing herkansen.

Nou het meisje heb ik vandaag niet meer gezien, dus ik ben maar naar de stadsbibliotheek gegaan, met veel eten en ben daar geen werken :P Heb er van 13 tot half 5 gezeten, en heb maar 5 sommen gemaakt :') Dus straks nog even veder werken, maar ik snap het al iets beter. Er waren trouwens nog veel meer mensen die al er eerder dan mij zaten, en pas later weg gingen.

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-12 19:11

hahah k moest de manege bellen voor hoe laat ik morgen moest komen, en ze hebben zown sneaky voicemail :')
zegmaar dat je denkt dat ze opnemen, maar dan is het de voicemail xD Dan ga je er zo tegen praten :+
Hoop dat mn lichaam morgen weer helemaal 100% is, en dat ik dus niet grieperig word xD
Mn stem is iig weer bijna helemaal terug.

arans

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-12 19:22

hahaha dat had ik vroeger ook. :P Echt grappig. Maar voor een manege wel een beetje raar:P