Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Dus maar 4 uurtjes geslapen, verrassend makkelijk en snel wakker en toen door de kou naar de tentamenbespreking. Maar ik had het liever niet willen weten, ik had 25 van de 48 punten wat ongeveer een 5.3 was.. 2 puntjes meer was een 5.5 geweest en dan had ik het gehaald! Baalde zo, als ik gewoon bij de eerste vraag het rijtje van de sheet had onthouden had ik de 2 punten al binnengesmokkeld. Aaaaah
Maar oké, het zit dus wel ergens in me om te slagen voor dit vak, 15 juni nog maar een keer proberen.

_AB_ schreef:wow!! Das vroeg al in de trein! Succes ermee! En veel honing, thee en dropjes voor je keel/stem!

zooo benieuwd! Gesprek ging echt goed. Bleek een vrouw te zijn, ik dacht een man, aan de naam te zien
Wist zo goed als alles. Maar orbital mechanics ging dus minder.. Denk dat ik er max 10 punten voor heb.. Wat dus kan betekenen dat ik het alsnog niet haal ondanks dat ik zo goed was/ben in Flight mechanics -.- 

pff Moesten daardoor overstappen op andere trein naar Den Haag xD Gelukkig had ik dat 's ochtends niet op de heenweg! 
Lekker in de warme auto.
was toch wel heerlijk, gister in de warme lesauto naar de manege gebracht worden terwijl het buiten -6 graden was 
scheelt toch wel.
Dus toen ben ik maar alsnog mn boodschapjes gaan doen

en: http://www.youtube.com/watch?v=NVXGKfxWAI4 

Heb ze al telkens met Labello ingesmeerd maar helpt niet. Is echt ook weer de 1e keer sinds een jaar ofzo dat ik labello gebruik. En door mn loopneus is dat ook helemaal gaan irriteren
Heel fijn, vries-weer! 

)
Jeeeuuhhh ik ben zo blij met mijn tv! En tot nu toe lijdt mijn schoolwerk er ook niet onder, wat wil je nog meer! Zo vliegen de dagen om! 

Raar geregeld...
Heb er van 13 tot half 5 gezeten, en heb maar 5 sommen gemaakt
Dus straks nog even veder werken, maar ik snap het al iets beter. Er waren trouwens nog veel meer mensen die al er eerder dan mij zaten, en pas later weg gingen. 

Echt grappig. Maar voor een manege wel een beetje raar:P